Kim_Sexy_Namdaddy: Хей...Куки...
Seen
Kim_Sexy_Namdaddy: знам..не трябва да ти пиша...нямам правото...
Seen
Kim_Sexy_Namdaddy: но моля те...
Прости миSeen
Kim_Sexy_Namdaddy: искам да ти се реванширам...и да ти се извиня лично...Seen
Kim_Sexy_Namdaddy: моля те..не ме оставяй на seen ...
Seen
-----
Куки седеше на леглото и се чудеше дали да отговори на Джун..да му даде ли втори шанс, изведнъж в съзнанието му се появи сцената как Джун го отхвърля, не искаше да бъде отхвърлен.
На Куки му стана тъжно. Но въпреки това реши поне да отговори.
-----
Cute_jk.bunny: изпрати гласово съобщение.▶ •─────── 0:30
[В-виж...Д-джун...а-аз..не з-знам..нямам ти д-оверие...а и с-след това което ми п-причини...н-не знам..дали е р-редно..]Kim_Sexy_Namdaddy: К-куки...аз..
Наистина съжалявам....но..Мамка му...Kim_Sexy_Namdaddy: изпрати гласово съобщение
▶ •─────── 1:30
[ Куки..бях глупак...тогава бях малък...и невеж..мислех как да се харесам на хората.
Но..МАМАКА МУ влюбих се в теб...толкова си се променил..обичам те....ти си като наркотик за мен....ти си моя въздух..моята мисъл...събуждам се и си лягам с мисълта че един де не си мой!!!!....]Неут: Кук седеше в ъгала на леглото си...усети как бузите му порозувеняват. Усети как сърцето му започна да бие по бързо и как започва да усеща пеперуди в стомаха си.
Остави Джун на seen.
Започна да мисли над слупващото се над миналото си...Cute_jk.bunny: post a new photo
❤-1,7к 💬-13
/Искаше ми се да бъда сляп за да не виждам проблемите които се случват.
Искаше ми се да не мога да мисля за да няма проблеми/-------------
Омггг...качих главаа🤯
Дано ви е харесала...много съжалявам за това дълго отсъствие...
Просто нямах муза .Ще се пробвам да кача следващата глава колкото мога по скоро🥰💜💜💜💜💜💜💜
CZYTASZ
My old and painful first love/временно спряна/
RomansKim_Sexy_Namdaddy: start followin u... Kim_Sexy_Namdaddy: want to send u a message.. yes✔ no -------------- Kim_Sexy_Taedaddy: бих дал всичко да те пробвам в леглото зайче..😚😜😋😋 seen by :Sexy_Jk.buny.