На следващия ден.

Куки с нетърпение чакаше Хоби да му звънне беше почистил навсякъде и беше отишъл на пазар с майка си като бяха напълнили хладилника до горе.
Куки и Хоби са приятели от малки макар и да имаха 2 години разлика. Те бяха съседи като малки в Пусан. Всеки ден играха или в двора на Кук или в този на Хоби.
Сяха заедно понякога. Казваха си всичко но след като Кук замина за Селу а Хоби за америка общуването между тях беше рядко а понякога невъзможно.

Докато Кук си мислеше за тези неща изведнъж се звъна на звънеца.  Той отиде и отвори вратата а пред него седеше в цялата си лъчезарна прелест Хиби.
Куки веднага се хвърли в пегръдките му.

Куки: ХОБИ ХЮНГ!!!!  Много много ми липсваше.

Хоби: и ти на мен яготке.
Пораснал си и си станал пи сладък и по красив.

Куки: хихи..стига глупости...и ти си станал по хубав и по висок.

Хоби разроши косата на мъника след това отиде да прегърне госпожа Джон.

Хоби: госпожи Джон....колко много време мина...😊😊

Гж.Джон : Хоби..пораснал си...ела да те прегърна. Как беше в америка. Хареса ли ти там.

Хоби: оо да... хареса но няма нищо по хубаво от родната земя. 

Гж.Джон: хаха..да така е...ти сигурно си изморен. Знаеш къде е стаята за гости.  Остави си багажа там.  после ако искаш стой с Куки..имате да си наваксвате.

Хиби се усмихна и се поклони.
Остави си нещата в стаята за гости след което отиде в стаята на по малкия.

Там Куки лежеше по корем на леглото си и си пишеше с някой.
Хоби легна до него и го погали по главата.

Хоби: с кой си пише дечко

Кук: еми...помниш ли Ким Намджун.
От старото ни училище.

Хоби: онзи който ти разби сърцето?

Куки: ами да...но не съм сигурен дали е той...ако е той се е променил много...

Хоби: я дай да видя негова снимка.

Кук му показа негова снимка.
И хоби веднага го позна..наистина с ебе променил много.
Но рели да не казва за сега на Кук за да не го натъжи.

Хоби:Мм..не знам..изглежда ми познат...
Не съм сигурен...но и да е той...нищо лошо няма да ти направи докато аз съм тук.

Каза Хоби с усмивка на лице и гушна Куки

-----------------А/Б--------------
Хилоол...
Нова глава...😊😊😁😁
Дано ви е харесала.
Сори ако има грешки😅😅

 My old and painful first love/временно спряна/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora