15

2.2K 234 153
                                    

Okula normalde geldiğimiz saatten yaklaşık bir saat kadar daha erkenden geldiğim için sinirli adımlarla bahçeye ilerlerken bunun sebebinin gezi olduğunu düşünerek sinirimi atmaya çalışıyordum. Ama yataktan bir saat daha erken kalkmış olmak beni fazlasıyla sinirlendiriyordu...

Bahçenin ortasına park edilmiş üç büyük otobüs görüş alanıma girdiğinde onların hemen sol tarafında oturan sınıf arladaşlarımı görmem üzerine adımlarımı hızlıca o tarafa yönlendirmiştim. Bu sırada da cebimden telefonumu çıkartıp Yuna'ya otobüslerin solunda olduğumla ilgili kısa bir mesaj atmıştım.

Arkadaşlarımın yanına vardıktan kısa bir süre sonra görüş alanıma giren okula yeni gelmiş olan Yuna bahçenin diğer taraflarına hiç bakmadan direkt bizim olduğumuz tarafa yönelmiş ve göz göze geldiğimizde büyükçe gülümsemişti. Ben de ona aynı şekilde karşılık verirken bir yandan da sınıftaki erkeklere onu nasıl tanıtmam gerektiğini düşünüyordum.

Çünkü kızlar aramızdaki durumu biliyor olsalar da erkek arkadaşlarımın Yuna'yla aramızda geçenlerden haberi yoktu ve ben saçma sapan şakalar yapmalarını hiç mi hiç istemiyordum.

Ben düşüncelerime dalmışken yanımıza gelen Yuna "Günaydın." dediğinde kızlar da ona aynı şekilde karşılık verip oturabilmesi için bankta yana kayarak ona yer açmışlardı.

O sırada bense erkeklere Yuna'yı nasıl tanıştırmalıyım diye düşünmeyi bırakıp ben geldiğimde yerlerinden kıpırdamayan arkadaşlarımın Yuna için yer açışlarını şaşkınlıkla izleyip 'şerefsizler' diye geçirmiştim içimden.

Bundan kısa bir süre sonra müdürümüz okula giriş yapmış ve okulda kalması gerektiğinden geziye gelemediği için olsa gerek yüzündeki hüzünlü ifadeyle otobüslere binebileceğimizi söylemişti.

Bunun üzerine biz de önce elimizdeki bavulları yerleştirmiş ardından da otobüse binmiştik. Ben tabi çok centilmen birisi olarak kendim binmeden önce Yuna'nın binmesi için ona yol vermek gibi bir hataya düşmüştüm.

Buna hata dememin sebebiyse Yuna'ya yol verirken arkamda olan Jisung'un her şeye tanıklık edip tam biz yerimize oturduğumuzda yanımıza gelip "Yengeyle tanıştırmayacak mısın bizi?" temalı şakalarına maruz kalmış olmamızdı.

Yuna şaşkınca bana dönerken ona ne denemem gerektiğini bilemeyerek tekrar salak salak konuşan Jisung'a dönmüş ve onu yerine yollamaya çalışmıştım. Tam da o sırada Changbin'le Seungmin'in Jisung'u ittirerek yan koltuğumuza oturmasıyla Jisung bize verdiği dikkatini onlara çevirmiş ve "Niye itiyorsunuz burada önemli bir şey konuşuyoruz?" diye çıkışmaya başlamıştı.

Bunun üzerine cam kenarında oturan Seungmin yolun ortasında durmasaydın konulu cevabıyla Jisung'u susturduğunda Jisung ona dil çıkartmış ve Changbin'e dönerek "Ryujin yenge yapmış ama bize hiç söylemedi." diye beni şikayet etmeye başlamıştı.

"Niye söylemiyorsun kızım yabancı mıyız biz?"

Ben Changbin de benim durumunda ona da sürekli baskı yapıyorlar o yüzden Jisung'tan kurtarır beni diye düşünüp sevindiğim sırada Changbin'in konuşması üzerine şaşkınlıkla ona dönmüştüm. Bunun üzerine o da sanki beynimden geçenleri okuyabiliyormuşçasına "Bakma bana öyle biz aynı durumda değiliz. Sen gerçekten gaysin." demişti.

Bunun üzerine yumruk yaptığım elimi fazla sert olmayan bir şekilde omzuna geçirip hain olduğunu söylemiştim. Tam Changbin ona yumruk attığım için bana kızmaya ve Jisung'ta bana dönüp 'Changbin'i duydun' bakışları atmaya başladığında içeriye giren matematik öğretmenimiz otobüsün kalkacağını söylerek herkesi yerine oturtturmuştu.

u re gay ↦ ryuna ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin