ust uste iki kere duz yazi bolumu yazdim bu yuzden bi alkisi hakettim bence
ve bol bol yorum bir de oy bekliyorum sizden
tamam simdi bolume gecelim cok uzattim
Kızlarla hızlıca kaldığımız otel odasından çıkarken bir yandan da Yuna'ya kartopu savaşı yapacağımızdan dolayı hemen üzerine kalın giysiler giyinip lobiye gelmesi gerektiğiyle ilgili bir mesaj atmaya çalışıyordum.
Yaklaşık bir saat önce kahvaltımızı yapmış odalarımıza dönerken Felix kartopu savaşı yapalım fikrini ortaya atmıştı. Ama kimsenin montu ve eldivenleri yanında olmadığı için hazırlanıp yarım saat sonra lobide buluşmak üzere sözleşmiştik ve biz kahvaltıdan sonra odaya gelip kırk dakika boyunca tembel tembel yattığımız için geç kalmıştık. Bu yüzden de şimdi fazlasıyla hızlı hareket etmeye çalışıyorduk.
Yuna'ya mesaj atma sebebimse kendi sınıfındakilerle pek yakın olmadığı için şimdi tek başına odasında olduğunu ve sıkılabileceğini düşünmüş olmamdı.
Biz lobiye inip sınıf arkadaşlarımızdan azar yedikten iki dakika kadar sonra yanımıza yüzündeki kocaman gülümsemeyle gelen Yuna'yı görmemizle herkes ayaklanmış ardından da Yuna'yla selamlaşıp otelin biraz ilerisindeki kayak merkezine doğru ilerlemeye başlamıştı. Ben de koluna girdiğim Yuna'yla birlikte onların peşine takıldığımda Hyunjin "Grupları nasıl yapsak?" diye sormuş ve bu da herkesi hararetli bir tartışmanın içine sürüklemişti.
Yaklaşık on beş dakikalık kartopu savaşı grubu ayarlama sürecinin sonunda Yeji; 'başkanlık seçiminde Bang Chan'e oy vermiş olan kimseyle aynı takımda olmam' diye tutturduğu için kızlara karşı erkekler olarak bölünmüştük. Böylece kızlar erkeklerden 1 kişi fazla olmuştu. Buna da Jisung itiraz edip benim ve Yeji'nin tek başımıza iki kişiyi haklayabileceğimizi söylemiş ardından da Yuna'yı kendi gruplarına dahil etmişti. Buna da ben itiraz edecekken Yuna'nın itiraz etmeden onların takımına geçmesi üzerine sorun çıkartmamaya karar vermiştim.
Böylece iki grup dağılıp siper için bölgeler seçmeye ve kartopu depolamaya başlamıştı.
Bu sırada ben de grup arkadaşlarımı gelecek saldırılara karşı koruyabilmek için karşı takımın bana bakmadığından emin olduktan sonra hızlıca kendi takımımın bulunduğu noktadan biraz daha önde ve sağ taraflarında kalan yarım metre kadarlık olan, karla kaplanmış minik bir ağacın arkasına gizlenmiştim.
Karşı takımdan kimsenin beni görmediğine ve göremeyeceğine emin olduktan sonra hızlıca bulunduğum ağacın arkasındaki karları elimle sıkıştırarak top haline getirmeye başlamıştım. Bundan yaklaşık iki dakika kadar sonra da oyunun başladığını duymam üzerine elime yaptığım kartoplarından birini almış ve yerime iyice sinmiştim.
Benim oyundaki görevim; yerimi belli etmeden takım arkadaşlarımın bulunduğu bölgeye yanaşmaya veya saldırmaya çalışanlara kartopu atıp elenmelerini sağlamak olduğundan görüş açıma birilerinin girmesini beklediğim sırada elimdeki kartopunu avuçlarımın arasında iyice sıkmış ve daha sert bir hal almasını sağlamıştım. Tam da o sırada birilerinin bağırmaya başlaması ve sesin gittikçe yakınlaştığını duymam üzerine karşı takımdaki birilerinin bizim takıma saldırmak üzere yaklaştığını anlamam uzun sürmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
u re gay ↦ ryuna ✔
Fanfictionryujin: çok seksisin gay olsam ilk sana çakardım 21.11.21 - 07.01.22