Soyunma odasındaki duvara bitişik koltuklarda oturup kafamı; dizlerime yasladığım ellerimin arasına almış bir şekilde maçta yaptığım hataları düşünürken bir yandan da Yuna'dan görüldü yemiş olmayı sindirmeye çalışıyordum. Sanırım öpüşmemizden cidden rahatsız olmuştu.
Maç sebebiyle yaşadığım sinirin üstüne bir de hüzün eklendiği için kafamı duvarlara vurma isteği geliyordu içimden. Daha da kötüsü Yuna'yla mesajlaşmamızın ardından artık maçla ilgili düşünmek yerine onunla ilgili düşünmeye başlamış olmamdı sanırım.
Daha maça yeterince pişman olamamamıştım bile...
Ellerimi sinirle siyah saçlarıma atmış ve yukarıdan topladığım saçlarımı serbest bırakarak maçta terlediğimden dolayı hala hafif nemli olan saçlarımı ellerimle düzeltip kulağımın arkasına atmıştım. Ardından da yanımdaki çantama dönüp içinden giysilerimi çıkartmıştım.
Duşa girmeyecektim çünkü zaten okulda vakit kaybetmeden eve geçecektim direkt. Evde duş almayı burada almaya tercih ederdim. Bu yüzden de sadece formalarımdan kurtulamam yeterliydi.
Soyunma odası çoktan boşaldığından dolayı kabine girmek yerine oturduğum yerde üzerimi değiştirmeye karar verdiğim için tam elimi formamın üstüne attığım sırada soyunma odasının kapısının açılması üzerine formamı çıkartma işlemimi durdurmuş ve o tarafa dönmüştüm.
Fakat takımdan birisi eşyasını unutmuştur diye düşünüp döndüğüm kapıda Yuna'yı görmeyi beklemiyordum...
Şaşkınca ona bakıp "Sen mi geldin?" gibi saçma bir soru sorduktan sonra o yanıtlayamadan "Pardon çok saçma oldu." diye kendimi yanıtlamış ve içeriye girip kapıyı kapatan Yuna'nın gülmesine sebep olmuştum.
Yüzünde minik bir gülümsemeyle yanıma gelen Yuna sol tarafımda duran çantamı kenara çekip sessizce oraya oturmuş ardından da onu izleyen bana dönmüştü.
Kısa bir süre sadece gözlerime baktıktan sonraysa seslice bir nefes verip "Keşke gelmeseydim." deyip göz temasımızı kesmişti. Tabi bu da benim ona şaşkınca bakmama sebep olmuştu.
Benden bu kadar çok mu rahatsız oluyordu. Oysa mesajlaşırken hiç rahatsız oluyor gibi durmuyordu...
"Benden beni görmek istemeyecek kadar çok mu rahatsız oluyorsun cidden?"
Kendimi tutamayıp aklımdaki soruyu sorduğumda kafasını şaşkınlıkla bana döndüren Yuna; bir süre ciddi olup olmadığımı sorgularcasına gözlerime bakmış ardından da yüzüne yerleşen bıkmış ifadesiyle "Ryujin salak mısın?" demişti.
Bakışlarımdaki kırgınlık yerini şaşkınlığa bıraktığında Yuna'nın neden aniden böyle konuştuğunu anlamaya çalışıyordum.
"Ryujin ben senden hoşlanıyorım farkında mısın bu gerçeğin?"
Yuna soru sormaktan çok sitem edercesine konuştuğunda ne diyeceğimi bilemeyerek ona bakmam üzerine tekrar konuşmaya başlamıştı.
"Kimse bu kadar çok hoşlandığı birinden rahatsız olmaz Ryujin. Ben de senden rahatsız olmuyorum yani. Keşke gelmeseydim derken de senden rahatsız olduğum için söylemedim. Ben sadece seni böyle görmeyi sevmiyorum. Üzgün olman beni de üzüyor."
Sonlara doğru kısılan sesi eşliğinde konuşan Yuna'yı dinledikten sonra ağzım şaşkınlıkla biraz aralanmış ardından da yüzüme büyük bir gülümseme yerleşmişti.
Çünkü Yuna ilk kez yüzüme karşı benden hoşlandığını söylüyordu.
"Niye aniden sırıtmaya başladın? Üzülüyor olmamamı mutlu oldun?"
Yuna şaka yaptığı belli olan sesiyle konuştuğunda küçük bir kahkaha atmış ardından da o gelmeden önce giymek için çantamdan çıkartıp kucağıma koyduğum giysilerimi sağ tarafıma bırakıp tekrar Yuna'ya dönmüştüm.
Bir süre öylece birbirimizin gözlerine baktıktan sonra Yuna gözlerini ellerine indirip bakışlarımızı ayırmıştı. Bunun üzerine yüzüme yine büyük bir gülümseme yayılırken aklıma gelen düşünceyle yüzüm ciddileşmiş ve "Peki öpüşmemiz? Ondan da rahatsız olmadın yani değil mi?" diye sormuştum.
Sorum üzerine Yuna sanki bir şey hatırlamış gibi bana dönmüş ve heyecanlı görünen yüz ifadesi eşliğinde "İyi hatırlattın, ben buraya onun için gelmiştim." demişti.
Sonraysa benim konuşmama izin vermeden "Seninle ilgili hiçbir şeyden rahatsız olmuyorum Shin Ryujin." diye eklemiş ve ben daha ne olduğunu anlayamadan dudaklarımızı birleştirmişti.
Ani hamlesine şaşırmakla meşgul olduğum için karşılık veremediğim dudakları çok değil birkaç saniye sonra dudaklarımla temasını kestiğinde kapatmaya vakit bile bulamadığım gözlerimi şaşkınlıkla kırpıştırmış ve "Hey daha karşılık vermemiştim bile." diye sitem etmiş ardından da elimi nazikçe çenesine koyarak dudaklarımızı tekrar birleştirmiştim.
Dudaklarımın arasındaki yumuşak dudakları yavaş hareketlerle ezmeye başladığımdan hemen sonra hareketime bir ısırıkla karşılık aldığımda buna şaşırdığım için kısa süreliğine duraksamıştım.
Tanrım, Shin Yuna ciddi anlamda devrelerimle oynuyordu...
Kısa süreli şaşkınlığımı atıp dudaklarıyla üst dudağımı ezen Yuna'ya tekrar karşılık vermeye başladığımda ellerini yanaklarımda hisetmem üzerine ben de çenesindeki elimi yanağına, boşta kalan elimi de beline koyarak onu kendime biraz daha yaklaştırmıştım. Artık bacaklarımız da birbirine temas ediyordu.
Yanaklarımdaki eli yavaşça saçlarımın arasına dalan Yuna o gelmeden önce kulaklarımın arasına sıkıştıdığım saçlarımı serbest bıraktığında kulağımın arka kısmında hissettiğim tırnakları üzerine vücudumun tamamen kasıldığını hissetmiş ve inlememek için kendimi tutarken ondan hızlıca ayrılmıştım.
Benim en çok etkilendiğim, vücudumun en hassas bölgelerinden birine farkında olmadan da olsa dokunduğu için aklımın uçtuğunu hissettiğim sırada ondan aniden ayrıldığım için bir açıklama bekleyen Yuna'ya 'öpüşmeye devam etseydik kendimi
durduramazdım' diyemeyeceğim için aklıma gelen ilk bahaneyi söyleyip göz temasımızı kesmiştim."Maçtan sonra banyo yapmadım. Saçlarım terli."
Bahanem üzerine Yuna önce derin bir nefes almış ardından da "Az önce sana senin hiçbir şeyinden rahatsız olmadığımı söyleyen ben değilmişim gibi..." deyip gülmüştü. Ama bu gülüş normal bir gülüş değil, sinirli bir gülüştü.
Bunun üzerine ben de gergince gülümseyerek az önce kestiğim göz temasımızı tekrar sağlamıştım. Bir süre gözlerime baktıktan sonra sinirli ifadesi giden Yuna hızlıca yanımdan kalkıp kapıya doğru ilerlemiş kapıyı açtığı sıradaysa şaşkınca ona bakan bana dönüp "Ben kapıda bekleyeceğim, sen de üzerini değiştirip yanıma gelirsin. Formalıyken çok seksi görünüyorsun kızgın kalamıyorum sana." demiş ardından da açtığı kapıdan çıkıp gitmişti.
Bunun üzerine bende yüzümdeki kocaman gülümsemeyle üzerimi değiştirmeye başlamıştım.
boyle bi gorsel var aklimi basimdan aliyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
u re gay ↦ ryuna ✔
Fanfictionryujin: çok seksisin gay olsam ilk sana çakardım 21.11.21 - 07.01.22