*Αυτό το κεφάλαιο και το επόμενο (15 και 16) ήταν ένα (ολόκληρο το 15) και όπως θα δείτε, και τα δύο μαζί ήταν αρκετά μεγάλα. Έτσι, για να μη σας κουράσω και σας αφήσω να περιμένετε πολύ μέχρι να ανεβάσω, αποφάσισα να το χωρίσω στα δύο. Το δεύτερο μισό βγήκε αρκετά μεγαλύτερο απ' το πρώτο βέβαια, αλλά αν διαβαστούν ξεχωριστά δεν νομίζω πως είναι κουραστικά. Πείτε μου κι εσείς αν θέλετε τη γνώμη σας όταν τα διαβάσετε και τα δύο.*
***
Όλα ήταν έτοιμα. Οι Πέντε Στρατοί, καθώς και ο μικρός στρατός του Χωριού της Αναγέννησης, βρίσκονταν στο Λιμάνι της Ανατολής, έτοιμοι να επιβιβαστούν στα πλοία. Λίγο πριν γίνει αυτό, ο Περικλής κάλεσε κοντά του τον Αλέξανδρο και τον Κώστα, ο οποίος για ακόμα μία φορά είχε παρακούσει τις εντολές του και βρισκόταν μαζί τους.
«Δεν είναι πια μυστικό.» τους είπε. «Το ξέρουν πλέον όλοι οι αξιωματικοί μου, διότι χθες στο συμβούλιο που κάναμε μεταξύ μας, μου ξέφυγε πάνω σε μια διαφωνία που είχα με τον Στρατηγό Φάνη.»
«Τουλάχιστον... Δεν πιστεύω να το έμαθε η μαμά;» είπε ο αδελφός του.
«Όχι. Υποσχέθηκαν όλοι να μην της το πουν.»
«Ούτε εγώ το κράτησα μυστικό.» είπε τελικά ο Αλέξανδρος. «Το αποκάλυψα στον Βαγγέλα μια νύχτα που ήπιαμε. Και ύστερα γνώρισα μια κοπέλα και το είπα και σ' εκείνη.»
«Τι μου λες; Δηλαδή αποφάσισες να κάνεις σοβαρή σχέση;»
«Ναι. Αλλά τώρα που το πήρα απόφαση είναι και ο πόλεμος στη μέση. Αν γυρίσουμε πίσω ζωντανοί και νικητές, θα σας τη γνωρίσω.»
«Μπράβο, αδελφέ. Αν ήταν άλλες οι συνθήκες, θα χαιρόμουν περισσότερο.»
Έπειτα ο Κώστας πήρε το λόγο:
«Απ' ότι φαίνεται, μόνο εγώ δεν το είπα πουθενά.»
«Σίγουρα; Ούτε στην Ηλιάνα;» τον ρώτησε με νόημα ο Περικλής.
«Πού ξέρεις εσύ για εμένα και την Ηλιάνα;» απόρησε ο Κώστας.
«Ο έρωτας μερικές φορές δεν κρύβεται, ξάδελφε.» είπε ο Περικλής. «Παραδέξου πως έρχεσαι και σε αυτόν τον πόλεμο, παρόλο που το χέρι σου δεν είναι ακόμα σε θέση να κρατήσει σπαθί, μόνο για να βρίσκεσαι κοντά της.»
«Όχι, όχι μόνο για αυτό. Όμως αυτή τη φορά δεν έρχομαι. Η Αρχίατρος Ξένια δεν με αφήνει.»
«Τότε γιατί βρίσκεσαι εδώ;» τον ρώτησε ο Αλέξανδρος.
«Για να αποχαιρετήσω την Ηλιάνα. Χθες βράδυ έφυγα κρυφά από τη Δύση και πήγα και τη βρήκα στο Χωριό της Αναγέννησης. Πέρασα τη νύχτα μαζί της και σήμερα ήρθα εδώ με το στρατό του θείου Κωνσταντίνου.»
ESTÁS LEYENDO
Τα Πέντε Βασίλεια στο Νησί των Πειρατών (Βιβλίο 2)
FantasíaΣυνέχεια του βιβλίου "Τα Πέντε Βασίλεια" αν και δεν χρειάζεται να το έχετε διαβάσει. Μετά από πέντε χρόνια συμφιλίωσης, τα Πέντε Βασίλεια δέχονται άλλη μια πρόκληση: να πολεμήσουν με τους αδίστακτους Πειρατές, οι οποίοι θέλουν να κατακτήσουν το νησί...