نوڤيلا عشقت شبحًا.
الفصـل الثالث.
بقلمى:ملك إبراهيم«الكاتبه المجهوله».
___________________
ملخص الأحداث إللي فاتت:وعد قرأه نص المذكرات حاتم زعل منها لانو بيغير عليها راحت المقبره وأتحبسو هي ورعد وهدي وحاتم خرجهم وحكت لرعد وهدي ومازن ومريم وبعدها حاتم جه وهما مشيو وأكتشفت أن حاتم عندو بنت وبعدها نامو وصحيت علي خبط علي الباب وطلعت روان بنت حاتم ودخلو ووقفنا لما روان قالتلها أسم أمها أيه يلا نكمل بقي._______________________
وعد بطريقه مضحكه:أحيييييييه.
حاتم بنفس الطريقه:أحيه بس دا أحيه وأمها وأبوها.
روان بأستغراب:مالك ياأنسه.
وعد بهبل:لا أنسه ايه دحنا هنبقي عيله قولي وعد بس.
روان:أفندم.
وعد بجديه:أنتي عرفتي منين البيت هنا.
روان ببرود:عادي بحثت عن بابا في الأنترنت وللأسف لقيت المعلومات مقفوله بباسورد وطبعٱ بمساعدة الهبله إللي هناك دي وشاورت علي سهام لانها بتفهم في التكنولوچيا ساعدتني.
سهام بفخر:أنا ليا لزمه أهو علشان تعرفو قيمتي.
روان بسخريه:مش أوي كده متتفتخريش بنفسك مش أحمد زويل أنتي المهم بعدها عرفنا العنوان المهم بقي إني أدور علي إللي قتل ابويا.فريده بجديه:أكيد إللي قتل عمو حاتم كان عارف كويس هو بيعمل أيه لانو أخفي جثته ببراعه بس هنا السر هو قتلو ليه.
وعد بجديه:اطأنا دورت في حاجته ولقيت مذكراته وتوصلت لي أن مراتو خانتو إللي هيا أمك ورجعت بعد كام شهر تقولو أنها حامل منو.
روان بصدمه:أنتي بتهزري صح أمي تعمل كده يعني أنا بنت مين.
وعد بجديه وبرود:دا إللي هنعرفو لما نكمل المذكرات.
حاتم:كملي ياوعد.
وعد بضيق:أيه ياعم أنت أنا لسه صاحيه لا فطار ولا قهوه ولا حتي أطوس وشي بشويه مياه.
حاتم بقرف:أطوس هي لغه الملجأ طبعت عليكي ولا أيه.
وعد بحزن:شكرا يامحترم.
حاتم بضيق:أنا بهزر معاكي ياوعد ونفسي تحكيلي حكايتك أيه.
وعد بحزن:حكايتي ولا يقدر يمحيها الزمن ولا الأيام والجروح لسه معلمه في قلبي ومش هتلم حتي لو عدي عليها مليون سنه.
أنت تقرأ
عشقـتُ شبحًا«مكتمـله»
Adventureذهبت إلى الأقصر لكى تبحث عن الأثار وقد سكـنت في فيلٱ مهجوره كان يسكنها مالكها ولكـن تم قتل بها في ظروف غامضة تري ماذا سوف يحدث معاها عندما يظهر لها ويطلب منها المساعده في العثور علي من قتلـه. عشقت شبحًا. الكاتبه المجهوله.