Souvenir

32 0 0
                                    

✈︎
ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ
ᵗᵒ
Souvenir

𝙷𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚘𝚗 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐.

𝗖 𝗢 𝗣 𝗬 𝗥 𝗜 𝗚 𝗛 𝗧
©
ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ, ɴᴀᴍᴇʟʏ 'Souvenir' ɪs ᴛʜᴇ ᴘʀᴏᴘᴇʀᴛʏ ᴏғ a_k_o_y. ᴀʟʟ ᴄᴏᴘʏʀɪɢʜᴛ ʙᴇʟᴏɴɢs ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴀᴜᴛʜᴏʀ, ᴀɴᴅ ᴜɴᴅᴇʀ ɴᴏ ᴄɪʀᴄᴜᴍsᴛᴀɴᴄᴇs ᴍᴀʏ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ʙᴇ ᴄᴏᴘɪᴇᴅ ᴏɴ ᴀɴʏ ᴡᴇʙsɪᴛᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴛʜᴇ ᴀᴜᴛʜᴏʀ (ᴀɴᴅ ɪғ ᴀɴᴅ ᴏɴʟʏ ɪғ, ᴛʜᴇʏ ɢɪᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴘᴇʀᴍɪssɪᴏɴ), ғᴏʀ ᴛʜᴇʏ ᴡɪʟʟ ʟᴇᴛ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ.

𝗪 𝗔 𝗥 𝗡 𝗜 𝗡 𝗚
⚠︎

1. ᴀʟʟ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs, ᴏʀɢᴀɴɪᴢᴀᴛɪᴏɴs, sᴏᴍᴇ ᴇᴠᴇɴᴛs, sᴏᴍᴇ sᴛᴀᴛᴇ ᴏғ ᴄᴏᴜɴᴛʀɪᴇs, sᴏᴍᴇ ᴘʟᴀᴄᴇs, ᴀɴᴅ sᴏᴍᴇ ʜɪsᴛᴏʀʏ ᴀʀᴇ ғɪᴄᴛɪᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ᴄᴏᴍᴇs ғʀᴏᴍ ᴍʏ -- ᴛʜᴇ ᴀᴜᴛʜᴏʀ's -- ɪᴍᴀɢɪɴᴀᴛɪᴏɴ.

2. ɪғ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs sᴘᴇᴀᴋ ɪʟʟ ᴏғ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴏʀ ᴛʜᴇɪʀ ʙᴇʜᴀᴠɪᴏʀ ɪs ɪᴅᴇɴᴛɪғɪᴇᴅ ᴀs 'ʀᴀᴄɪsᴛ' ᴏʀ ᴏғғᴇʀ ᴀɴʏ ᴋɪɴᴅ ᴏғ ᴘᴜɴɪsʜᴀʙʟᴇ ʙᴇʜᴀᴠɪᴏᴜʀ, ɪᴛ ᴅᴏᴇs ɴᴏᴛ ᴀᴜᴛᴏᴍᴀᴛɪᴄᴀʟʟʏ ᴍᴇᴀɴ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴀᴜᴛʜᴏʀ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇs ɪɴ sᴜᴄʜ ᴛʜɪɴɢs.

3. ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs ᴀʀᴇ ᴛʜᴇɪʀ ᴏᴡɴ ᴘᴇʀsᴏɴ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɪʀ ᴀᴄᴛɪᴏɴs, ʙᴇʟɪᴇғs, ᴀɴᴅ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴛʏ ᴀʟʟ ᴄᴏɴᴛʀɪʙᴜᴛᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘʟᴏᴛ. ᴛʜᴇɪʀ ᴡᴏʀᴅs, ᴀᴄᴛɪᴏɴs, ᴀɴᴅ ʙᴇʜᴀᴠɪᴏᴜʀs ᴀʀᴇ ɴᴏᴛ ᴍᴇᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴄᴀᴜsᴇ ᴏғғᴇɴsᴇ ᴛᴏ ᴛʀᴜᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴀɴᴅ ᴛʀᴜᴇ ᴘʟᴀᴄᴇs. ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ ᴍᴇᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ᴛᴀᴋᴇɴ ᴀs ᴀ ғᴏʀᴍ ᴏғ ᴘᴇʀsᴘᴇᴄᴛɪᴠᴇ ʙʏ ᴀ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ.

4. ᴀs ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛᴏᴘɪᴄ ᴏғ ᴜɴsᴀᴠᴏᴜʀʏ ʙᴇʜᴀᴠɪᴏᴜʀs, ᴅᴏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴋᴇᴇᴘ ʏᴏᴜʀ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs (ɪғ ᴛʜᴇʀᴇ ᴇᴠᴇʀ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴏɴᴇ) ᴋɪɴᴅ ᴀɴᴅ ᴀᴛ sᴏᴍᴇ ʟᴇᴠᴇʟ ᴅᴇɢʀᴇᴇ ᴏғ "ʀᴇsᴘᴇᴄᴛᴀʙʟᴇ". ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs ᴛʜᴀᴛ ᴄʀᴏssᴇs ᴛʜᴇ ʟɪɴᴇ ᴏғ "ᴊᴜsᴛ ᴋᴇᴇᴘ ᴛʜᴀᴛ ᴏᴘɪɴɪᴏɴ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀsᴇʟғ", ᴡɪʟʟ ᴇɪᴛʜᴇʀ ʙᴇ ʀᴇᴘʀɪᴍᴀɴᴅᴇᴅ, ʀᴇᴘᴏʀᴛᴇᴅ, ᴏʀ ᴍᴜᴛᴇᴅ, ᴅᴇᴘᴇɴᴅɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴏғғᴇɴsᴇ ᴏғ sᴀɪᴅ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ.

5. ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ, ᴛʜᴀᴛ ᴅᴏᴇs ɴᴏᴛ ᴍᴇᴀɴ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇ "ғᴜɴ" ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴛᴀᴋᴇɴ ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ sᴇᴄᴛɪᴏɴ. ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ᴍᴇ ᴡʜᴇɴ ɪ sᴀʏ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴛᴀᴋᴇ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴇ ᴘʟᴇᴀsᴜʀᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅɪᴠᴇʀsɪᴛʏ ᴏғ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs. ғɪʀᴇ ᴀᴡᴀʏ, sᴏʟᴅɪᴇʀs!

6. ᴛʜᴇʀᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴍᴀᴛᴜʀᴇ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴛ, ᴀɴᴅ ᴍᴀᴛᴜʀᴇ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ. ᴋᴇᴇᴘ ɪɴ ᴍɪɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀʀᴇ ᴀʟsᴏ ᴛʜɪɴɢs ᴛʜᴀᴛ ᴍᴀʏ ᴛʀɪɢɢᴇʀ ᴀ ᴘᴇʀsᴏɴ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ɪ ғᴜʟʟʏ ᴇɴᴛʀᴜsᴛ ʏᴏᴜ ғᴏʀ ʏᴏᴜʀ ʟɪᴍɪᴛs. ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀs ᴏғ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴡɪʟʟ ᴀʟᴡᴀʏs ʙᴇ ᴏᴘᴇɴ ғᴏʀ ʏᴏᴜ.

7. ɪғ ʏᴏᴜ ᴇᴠᴇʀ sᴇᴇ ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ ᴏɴ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴡᴇʙsɪᴛᴇ, ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ʜᴇsɪᴛᴀᴛᴇ ᴛᴏ ᴍᴇssᴀɢᴇ ᴍᴇ ʜᴇʀᴇ ᴏɴ ᴡᴀᴛᴛᴘᴀᴅ.

𝙾𝚗𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚕:

𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑓𝑎𝑠𝑡𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑜𝑢𝑙𝑠 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑜𝑑𝑖𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛 𝑒𝑚𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛𝑎𝑙 𝑟𝑖𝑑𝑒.
𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔:

Souvenir
✈︎

SouvenirWhere stories live. Discover now