Big plans

518 22 5
                                    

Na obrázku máte Sam:) Jinak vám chci poděkovat za veškeré reads, votes i comments! Hodně to pro mě znamená. Chtěla bych se ještě omluvit za chyby v předešlé kapitole a doufám, že omluvíte i ty co se možná vyskytnou v téhle :)

Opět mě vzbudí zvuk mé oblíbené písničky a donutí mě vstát do školy. Když stojím před zrcadlem jen ve spodním prádle vidím, že už se mi po břiše i zádech rýsují velké modřiny, jako vzpomínka na otcovov běsnění. Dnes je venku opravdu teplo a proto si beru tričko Star Wars a riflové kraťasy. Dnes si z vlasů udělám jen volný drdol. Vyjímečně mám po ránu dobrou náladu. Je totiž čtvrtek a to znamená, že dostanu kapesné, které je opravdu velké. Taky jen díky němu mohu uskutečnit svůj velký plán. Také by mi měl přijít dopis, který má na můj plán velký vliv. No, ale o tom až později. Celé ráno probíhá jako vždy, jen mě na stole čeká ještě 100 dolarů jako kapesné. Peníze si uklidím a u dveří si nazouvám neonově růžové boty Converse. Škola je dnes neobvykle zdlouhavá, ale to je pravděpodobně tím, že jsem neskutečně natěšená na dnešní odpoledne. Po cestě ze školy se stavím v naší poštovní schránce, kde se nachází velká obálka. Přesně jak jsem si myslela. Obálka je ze školy, na kterou utekl i můj bratr. Když obálku otevřu musím se vítězně usmát, protože mi vše vychází. Přijali mě tam a nastoupit mohu již příští týden. To jsou snad nejlepší zprávy za posledních několik měsíců. Přejdu tedy do pokoje a vyndám ze skříně plechovou krabičku, která je pečlivě ukryta komínku triček na spaní. Sednu si s ní na postel a otevřu ji. Je plná bankovek, které si štřím už přes rok. Všechno přepočítám plus přidám dnešní kapesné. Ano, je tam přesně 1800 dolarů z kapesného a dalších 500 dolarů z hlídání dětí a podobných brigád. Možná už tušíte můj plán a tak vám ho prostě vyklopím. Plánuji, že zítra ve škole si dojdu zařídit všechny dokumenty a vyzvednout klasifikaci, kterou musím předat v nové škole v Londýně. Už jsem si vyhlídla menší byt, do kterého si budu hledat nějaké spolubydlící. Nebojte se, že bych byla tak naivní a myslela si, že mě otec pustí jen tak. To ne. Proto nyní musím přejít k dalšímu bodu seznamu. Rezervovat si letenku okolo 13:00. V té době už budu mít vyřízenou školu a až si půjdu pro věci nehrozí, že na něj narazím, jelikož to bude ještě v práci. Teď jue však velmi důležité nenápadně si sbalit všechny věci. Ne že by to bylo nějak těžké. On ke mně do pokoje skoro nikdy nechodí. Můj pokoj je celkem prázdný, takže mi na zabalení všech věcí co si chci vzít s sebou budou stačit dva kufry a batoh jako příruční zavazadlo. Do prvního kufru jsem si schovala veškeré oblečení a boty (kromě toho co budu jeětě potřebovat) a kufr jsem zavřela. Druhý kufr naplnily nabíječky, knihy, učebnice, laptop a výtvarné potřeby. Batoh si sbalím až před cestou. Oba kufry jsem uložila pod postel a šla si lehnout, ale nejspíš stejně neusnu nadšením. Hlavně to na mě nesmí jít poznat, protože páteční rána tráví doma.

Okay tak tohle je konec dlašího dílu. Vím, že je kratší, ale to vám vynahradím tím dalším, který mi přijde celkem dost dlouhý. Doufám, že se vám díl líbil a budu ráda za jakekoli ohodnocení :) Další díl přidám možná ještě dnes večer. Mám napsané už dva díly do zásoby a tak uvidím, kdy vám je sem hodím :) Pro ty co to neví moje kamarádka píše story *Chocolate milk* a tak bych to chtěla doporučit dál. Jmenuje se MikeWazowskixxx tak díky a pěkný večer!

Be FreeKde žijí příběhy. Začni objevovat