Family Trip

46 6 4
                                    

Ráno mě vzbudila krásná vůně palačinek, linoucí se z kuchyně. Jakmile jsem tam přišla, naskytl se mi pohled na všechy kluky, jak vyrábějí snídani.

Domyslela jsem si, že holky okupují koupelny, jelikož v obýváku nebyly a tady je rovněž nevidím.

,,Jé ahoj Sammy!'' rozzáří se při pohledu na mě Tristan. To, že si mě všiml, donutilo i ostatní kluky, byť jen na chvíli, zvednout hlavu od své práce.

,,Ahoj Trisi!'' odpovím mu úplně stejně a hned jak se otočí, mu vyskočím na záda, načež se oba dva začne neskutečně moc smát.

Zbytek kluků mě normálně pozdraví a když se zastavím pohledem na Jamesovi, pomalu seskočím z Trisových zad, protože kdyby mohl pohled zabíjet, dávno by mi ostatní chystali pohřeb.

,,Krásně to voní.'' zanotuje Danielle, když se objeví ve dveřích ve svých šedých skinny jeanech, bílo-modrém topu a černém sáčku, jehož klopy jsou posety drobnými černými flitry.

,,Takové snídaně si nechám líbit.'' přidá se Jackie, mířící ke stolu, stejně tak už stylově oblečená ve své skate sukni s černými průhlednými silonkami, černými nadkolenkami, fialové crop topu doplněné over-size denim bundičkou.

Za tou chválou se musí otočit i tvůrci snídaně, kteří jsou svým výhledem vedení k obdivnému zahvízdání. Jackie se začne červenat, zatímco Danni si jen urovná vlasy a vydá se ke stolu. Zjevně je na chválu zvyklá. Mezi námi, není se čemu divit.

,,No, vypadá to, že bych se taky měla hodit do gala.'' ušklíbnu se a vydám se do své koupelny.

Po horké sprše dojdu ke skříni, u které se na moment zastavím, abych si rozvážně vybrala, co na sebe. Nakonec se rozhodnu pro košili se světlými proužky a dlouhým rukávem, což doplním dlouhými riflovými lacláči. Abych celý outfit doplnila, vezmu si pár jemných zlatýck řetízků. Vlasy si nechám volně rozpuštěné, takže odcházím do kuchyně.

Ve chvíli, kdy si mě všimnou, opět se ozve obdivné písknutí. Jediný rozdíl je v tom, že James všechny ''hvízdálky'' spraží pohledem.

,,Mňam, asi uděláme, nějakou dohodu, která bude zahrnovat vaše vaření pro nás.'' řeknu zasněně.

Po snídaní se rozloučíme s klukama, které nejprve vyženeme z našeho bytu, abych se následně mohly vydat k Daniellině autu.

Ve škole se na první tři hodiny všechny rozdělíme. Po obědové pauze jdu, jako vždy, pomáhat do knihovny. Musím říct, že jsem opravdu ráda za tohle místo. Nikdy mě nejspíš neomrzí ten klid a jistá harmonie panující mezi lidmi a svazky knih.

Potom už máme zbylé čtyři hodiny společně, což nás vede každou přestávku k neustálému povídání a výbuchům smíchu.

Před koncem poslední hodiny, mi v kapse zavibruje mobil, který následně nenápadně vytáhnu a zkontroluju, co se děje.

Uživatel Bradley Vás přidal do skupiny Jíme palačinky <3

Uživatel Connor přidal do skupiny Jíme palačinky <3 uživatele Jackie a Danielle

Bradley- Zdar šprtky

Danielle- Zavři chlebárnu Brade -.-

James- :DDDDDDDDDDDDDDD

Bradley- Pffft.. Nebuď drzá maličká

Já- Je přinejmenším stejně vysoká jako ty :D

Connor- Stěr jak nechceš

Jackie- Hej

Jackie- Klidněte to tady

Jackie- Někteří z nás mají výuku -.-

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 09, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Be FreeKde žijí příběhy. Začni objevovat