5.

17 1 0
                                    

pov Rafał

Jest weekend. Nie pisałem w ogóle do Kacpra od piątkowej sytuacji z tymi sukami. Gdy włączyłem telefon z zamiarem napisania do chłopaka przyszło mi powiadomienie.
„Hej mała kurwo"
Ta wiadomość popsuła mi cały dzień. Za każdym razem wracały wspomnienia, złe wspomnienia...

 Za każdym razem wracały wspomnienia, złe wspomnienia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

~Pół roku temu~

-Dawaj Rafał, nie bądź pizda!- wykrzyczała Gabrysia.
-Dobra dawaj mi to-powiedziałem po czym wziąłem papierosa do ust kilka sekund później dusząc się dymem z niego.
-Gabi my już się zmywamy, nara Rafałku-powiedziała Martyna oddalając się od nas razem z Oliwią.
Lubię Gabrysię. Ładnie pachnie, jest szczupła i wysoka brunetka z ciemnymi oczami. Jej przyjaciółki tez są spoko, tylko nie pasuje mi to ze Martyna często

namawia nas na jakieś głupie rzeczy a przeważnie mnie i potem się z tego śmieje. Ostatnio coś zdobiła Gabrysi i obie się ze mnie śmiały ale wiem ze ona taka nie jest i ze mnie lubi.

-Rafał?
-tak?
-Bo w sumie widziałeś już nas jak się przebieraliśmy, widziałeś nasze softy na snapie i może ty byś nam coś w końcu pokazał?-spytała brunetka.
-No nie wiem...
-No na tym polega przyjaźń. Prawdziwi przyjaciele nawet się razem myją. Co masz do stracenia?
-Ehh ale nie będziecie się ze mnie śmiać?- zapytałem.
-Oczywiście ze nie. Powiedz mi czy śmiejemy się z małych cycków Martyny lub płaskiej dupy Oliwii?
-No dobra to wyślę wam potem na grupie na snapie zdjęcie. Muszę lecieć, cześć- przytuliłem dziewczynę po czym opuściłem ją.

POWRÓT DO TERAŹNIEJSZOŚCI XD
Za każdym razem gdy wracałem do tego rozdziału w swoim życiu wspominając te chwile, załamywaniem się. To jak te szmaty mnie wykorzystały aby mieć z czego się pośmiać było mega raniące. Zastanawiało mnie co miały na celu pisząc do mnie co jakiś czas. Może powinien w końcu się ogarnąć i przestać do tego wracać?

„Kolega" z ławkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz