Sziasztok! Remélem tetszett nektek a történet és átjött amit szerettem volna közölni! Nekem nagyon sokáig kikapcsolást nyújtott.
Fontos kiemelnem, hogy tudom nem olyan jók a részek mint amilyeneknek lenniük kellene, de azt vettem észre magamon, hogy ahogyan egyre több rész telik el egyre jobban mennek a dolgok:) A következő könyveim is remélhetőleg jobbak lesznek, de félre ne érts nagyon szeretem ezt a könyvemet mint ahogyan az összes többit is.(nem akartam egoistának tűnni)
Viszont! Észrevehettétek, hogy elég kacifántos lezárást adtam a történetnek és ez azért történ...dobpergés...mert tervezek egy második részt is! Aminek a megjelenési időpontját még nem tudom, de biztos nem a közelmúltban lesz ugyan is.... Egy másik teljesen új könyvet szeretnék hamarosan elkezdeni! Főszerepben: Lando Norris és Max Verstappen!! Én nagyon izgatott vagyok, mert sok ötletem van hozzá! De az sem a napokban lesz ugyan is nincs annyi időm írni a suli miatt, sajnálom igyekszek azért:))
Azonban nem kell elkeseredni ugyan is...elképesztően hálás vagyok a követésekért, megtekintésekért szavazásokért...ez tényleg sokat jelent, mert így tudom, hogy van akinek tetszik amit csinálok! Ezért nem fogy el a motivációm!
Lehet, hogy nem tudjátok, de van egy insta oldalam ahol a könyvekkel kapcsolatban teszek ki mindig dolgokat illetve helyzetjelentést stb. ezen kívül mindig kiteszem, ha átléptünk egy újabb 100-ast!
Köszönöm, hogy velem voltatok! Várlak benneteket a következő részben is sziasztok!
Insta:emke_iroioldal_wattpad
ESTÁS LEYENDO
Rossz döntés/Javítás alatt
Fanfic,,𝐍é𝐡𝐚 𝐞𝐠𝐲𝐞𝐭𝐥𝐞𝐧 𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐡𝐢â𝐧𝐲â𝐭ö𝐥 ü𝐫𝐞𝐬𝐬é 𝐯â𝐥𝐢𝐤 𝐚𝐳 𝐞𝐠é𝐬𝐳 𝐯𝐢𝐥â𝐠" ~kepektanacsoktippektiniknek~ George Russel menyasszonya folyamatos megcsalás áldozata, persze a tudta nélkül. A két szerelmes bizalma mikor szakad...