32. Fejezet

268 4 0
                                    

Sziasztok! Ma lett Verstappen világbajnok, elképesztően boldog vagyok! És akkor következzen az utolsó rész.

Kézenfogva vonultunk végig a pályán, majd ugyan úgy elindultunk a legcsodálatosabb helyszínre ahol valaha is jártam, a Bahamákra.

Egy éjszakája sem voltunk házasok, de ahogyan a nászutunk helyszínére érkeztünk egyből letámadtuk egymást és egyikünk sem ellenkezett és megfogant első gyermekünk Harmine.

Az éjszaka csodálatos volt, akkor még nem tudtam, hogy ez a momentum megváltoztatja, majd az életem, de egy kicsit sem bántam amikor kiderült, hogy igen.

-Daniel-lépkedtem a ki az eső közös lakásunk fürdőjéből.

-Igen kicsim?-kapja felém a fejét.

-Azthiszem terhes vagyok-kapom a számelé az egyik kezemet, majd a másikat pedig a pocakomra helyezem és könnybe lábad szemmel fordulok a férjem felé.

-Tényleg? úr isten! -ölel szorosan magához és hallom, hogy zokog.

Ez a pillanat is az olyan különleges pillanatokhoz tartozik amiket soha nem felejt el az ember. 

-Édesem-szóltam halkan-elfolyt a magzatvíz-pillantok rá, ő pedig villámgyorsasággal összeszedte magát és már indultunk is a legközelebb eső kórházba.

-Gratulálok! Kislányuk született!-emelkedett felém a szülésznő, majd a kezembe adta azt az édes kis csöppséget, melyet 7 óra kemény vajúdás után a kezemben tarthatok.

-Csodaszép, mint az anyukája-nyom egy puszit a fejem búbjára.

Meghatottságomban csak úgy záporoztak a könnyeim, és olyan boldogság lepte el a testem, mely akkor maikor hozzámentem Danielhez.

-Tudtok jönni a következő futamra?-pillant rám bizakodóan.

-Igen, hisz a nyári szünet után talán már utazhatunk-bólintok egy aprót, majd a kislányom egyenletes szuszogását figyelve én is elszundizok.

-Akkor irány Belgium-kiállta a férjem mikor megfogja kislányunk hordozóját, és el is indul vele a gépünk felé. 

Ahogyan megérkeztünk mindenki boldogan köszöntött minket, és persze az újságok címlapján is mi álltunk egész hétvégén. Georgal egyszer találkozott a tekintetünk és egy kisebb megbánást véltem felfedezni benne.

A szabadedzéseket majdnem végig megtudtam nézni Harminével, de sajnos az utolsó 10 percben már nembírta  a kisdrága a zajokat, ígyhát visszamentünk a hotelbe és  a nap hátralevő részét nyugiban töltöttük el a hotelszobában.

Nap végére Daniel is beesett, együtt megvacsoráztunk a szobaszervíz segítségével, majd egy kis tvzés után  lekapcsoltuk a villanyt és lefeküdtünk.

-Nagyon szeretlek-suttogtam.

-Én is-válaszolt halkan és ajkaink ismét találkoztak. Ezt követően mindketten álomba merültünk.

Fölkeltem, hogy igyak egy kis vizet. Hirtelen kopogtak az ajtón. Összerenzentem és gyorsan fölkaptam a hálóköpenyemet, az ajtóhoz léptem és kinyitottam azt. A látványra ami elém tárult kicsit sem voltam felkészülve.

-Beszélnünk kell-nézett a szemembe szomorúan.

-Veled nincs miről-mondtam és becsaptam az ajtót. Újra kopogtak.

-Hát ezt komolyan nem hiszem el-motyogtam, és ismét ajtót nyitottam.

-Hagyj békén George-mondtam a szemébe és hirtelen legördült egy könnycsepp az arcán. A fiú hátat fordított és elment.

A hangok hatására mind a kettő velem egyszobában levő ember felébredt, elősször rohantam a kicsikémhez és megnyugtattam, majd ismét Daniel mellé feküdtem és betakaróztam.

-Mit akart ez a szemétláda?-nézett rám a félhomályban.

-Azt mondta beszélünk kell, de én erre csak annyit válaszoltam, hogy takarodjon, mert vele igazán nincs miről beszélnem-néztem mélyen a szerelmem szemébe, aki elkapta az ajkaimat és így fogant meg második gyermekünk Elizabeth.

Amikor őt is világrahoztam Daniel világbajnok volt. Tőlem ezt kapta ajándékba, és az arckifejezéséből iszonyatosan örült, ahogyan én is.

-Imádlak, ugye tudod?-néz mélyen a szemembe, majd megszorítja a kezem.

-Én is téged-hajolok közel hozzá egy hosszú forró csókért.

Vége

Ez lenne hát a végleges lezárása a storinak! Hatalmas köszönet mégegyszer a megtekintéséért és szavazásokért sokat jelent! Külön utószót már írtam és ide már nem tervezek❤️ Remélem tetszett a befejezés igyekesztem! Max Super Max!  Most pedig gőzerővel folytatom a menyországot! Szép napot mindenkinek:)


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 15, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Rossz döntés/Javítás alattUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum