oli perus maanantai ilta, snäppäsin ihmisil gn ajois sil en jaksanu sit enää laittaa niitä myöhemmin, aattelin et voisin ettii jotain puhe seuraa jostain kuha keksisin mistä. Päätin kysyä yhelt hyvält kaverilt et oisko sil jotain ideaa mist löytäis juttu seuraa ku tylsää ja en jaksanu snäppää kellekkää tutul, Tuliha sieltä sitte suositus, Nettisivu nimeltä omegle. Kysyin aluks et millanen paikka se omegle on ja sain sellasen epäelvän selityksen vastaukseks, päätin kuitenkin kokeilla tätä. Oli kulunu noin tunti siitä ku aloin juttelee omegles ihmisten kanssa ja ainoot mitä olin saanu seuraks oli kaks jotai tyttöö ja loput oliki jotai kiimasia poikia tai miehiä mite se ny sit haluu tulkitakkaan. Olin jo ajatellu et lähtisin nukkuu kunnes törmäsin tyttöön, ajatuksena oli ensimmäisenä et tää olis joku 17.v. joka ettii vähä muuta ku juttu seuraa, mutta totuus oli että sieltä paljastui sellanen ihan mukavalta vaikuttava 09 joka fanitti samaa kuin minäkin eli blind chaneliä. Ennen aivojeni mietintää mitä sanon keskustelu alkoi sanoilla "KUKKUU".
-KUKKUU
- Bc fani?
-Joo yleensä ihmiset vastaa takasin kukkuu.
- mäki oon bc fani haluuks tutustuu?
- ok
-mun snäppi on...
- ok käyn äddää
- juuh
MUUKALAINEN ON POISTUNUT PAIKALTAsiitä se kaikki sai alkunsa, yhdestä sanasta joka tunnistautui faniksi toisen fanin silmissä. Snäppi keskustelu alkoi ihan perus asioilla, nimellä,iän kysymisellä, asuin kaupungilla ja oudommalla asialla seksuaalisuuden kysymisellä:D
tutustumis session jälkeen koitettiin mee paskalla enkulla laulaa ulkomuistista dark sideä joka koettautui yllättävän hankalaksi sillä englannin kirjottaminen väsyneenä ja ilman sen osaamista oli yllättävän vaikeaa.
Jatkettiin laulusta lempi biiseihin ja lempi biiseistä lauseiden jatkamis leikkeihin, myönnän tappion en ollu mikää paras,
'päätin leikin loputtua kysyä naamakuvaa ja vastaukseksi tuli vain "SAAT HUOMENNA" vastasin vain "OK SAAT MULTKI SIT VAST HUOMENNA"
juttumme jatkui vie hetken aikaa en kyl yhtää muista miten mutta jatkui kuitenkin.
Seuraavana päivänä sain haluamani nimittäin naamakuvan ja hän minun, en tiedä hänen mielipidettään minusta mutta mielestäni hän oli kaunis enkä oisi voinut kuvitella häntä ikäisekseen, se oli ihana hetki, päätin kuitenkin koittaa onneani vaikka tiesin ettei vastakaikua ole luvassa, mutta eikö sanonta mene että aina kannattaa yrittää vaikka epäonnistuisikin, en tiedä ihansama kuitenki viis sanonnoista ja takaisin asiaan."toi en tiedä susta mut toivon etten pilaa kaikkee mitä ollaan ehitty tutustuu" laitoin sanomatta muuta, vastaukseksi vain saaden "ET SÄ MITÄÄN PILAA LUPAAN" luotin tuohon ja laitoin pitkään ja hartaasti miettimäni kysymyksen, "Alax?" tuli hetken hiljaisuus ja sen jälkeen alkoi viesti tulva joka jatkui pitkään jankkaamalla.
Lopulta päädyimme tulokseen että aloitamme niko/porko kaverisuhteen, Minä olin niko jota hän alkoi kutsua nikoliinaksi ja Sara eli tutustumaani ihminen oli porko, pusuporko tai jotin ihan muuta, miltä sinä päivänä tuntuikin häntä kutsua. Vaihdoimme numerot ja seuraavana päivänä puhuimmekin jo hetkellisen puhelun joka nolotti mua ihan vitusti, en tiedä huomasko tää mutta olin punanen ku tomaattiSaran näkökulmaa:D
Selvennyksenä, mä en ees tienny täst kirjasta, mut Nea vaa sano et "lue se kirja vasta ku se on valmis" ja kunnioitin tämän toivomusta, tää kirjahan on siis ollut jo ainakin päivän valmis, mutta mä en oo kerennyt lukea tätä aijemmin:/ no nyt luin ja että! Tää saattaa olla vähän sekava tää kirja (terkut rakkaalle Nikolle <3 u) nii tota kertokaa kommenteissa jos ette saa selvää:) me selitetään Nean kanssa ilomielin<3 joo, Nea on ollu kyl tosi ihana ihminen, ja ihan sika rohkee, ku hän kertoo mulle asioita, mitä en itse kertoisi kellekkään ikinä!
YOU ARE READING
ikuisesti lähellä sydäntä
ActionKIRJA KERTOO ASIOISTA MUN NÄKÖKULMASTA ystävyys jonka loi molempien yhteinen intohimo ja unelma Blind channel yhdistää ihmisiä liianki hyvin ilman bc:tä ei ois meitäkään ikinä ei tiedä kenet löytää vaikka ei etsisikään ketään