rikottu ja erotettu

6 0 0
                                    

nyt on 27.10 ja mä ja sara hajottiin me oltiin porko ja niko, ei olla enään, se kaikki mitä koettiin ja se kaikki mitä tehtiin on nyt poissa.
päästin saran mun sydämmeen mutta se sydän on palasina nyt, kiivettiin yhdessä everestin huipulle kunnes tuo käänsi selkänsä ja työnsi mut alas,
haluun vaan pois, en haluu olla täällä enään, mulla ei ole mitään, mahdollisuuteni on saada sara/porko takaisin mutta kopiona, en saisi tuntea enään sitä samaa mitä silloin sain, en saisi enää ikinä sitä, nyt ollaan erillän.
molempien sydämet särjetty ja hetki sitten olleet parhaat ystävät on erotettu.
se tunne joka sisälläni kumpuaa, se sattuu ja valvotaa minua.
ainut asia jonka haluan takaisin on vanha porkoni, se jonka kanssa valvoin ja sen joka tuki minua ennen tätä päivää,
tiesin sen koittavan, tiesin tämän hetken koittavan mutta en näin pian.
se joka minulla oli ei ole enään täällä.
haluan vain viiltää rantteni auki ja iskeä puukon rintaani ja vajota
vajota joen syvyyteen ja kuolla,olla vapaa.
koko hetken kruunaa vielä että tämä kutsuu minua nikoksi vaikka jo totesin että nikoa ja porkoa ei enään tule.
tiedän sisimässäni että en tule selviämään ilman häntä mutta on kai pakko.
pakko vaikka kaikki olisi parempaa hänen kanssaan.

Sara on täällä taas
Kröhöm ku kirjotan nii ensinnäkin kello on 0.55 ja on 3.11.2021
Kun me tiideltiin, EN EES MUISTA MISTÄ. Dementtia:D
Niin, mä olin ahistunu siitä, mutä mun ja Nean välillä oli, sees niitä suudelmia, ja kaikkee, OON 12 JA SUUTELEN MUN PARASTAKAVERIA. Se on mulle liikaa, edelleen. No me molemmat oltiin rikki, ja mä ITKIN! Siis kertokaa, miten Nea saa mut ITKEMÄÄN MUT MUN PAPAN HAUTAJAISET EI! No jep, aika...erikoinen tyyppi:D Mä olin valmis antamaan itteni takaisin Porkona, mutta mä en halunnut niitä suudelmia...

ikuisesti lähellä sydäntäWhere stories live. Discover now