porko ja nikoliina

16 0 0
                                    

kului muutama päivä jaalettiin tuntea toisemme aika hyvin, alettiin puhua videopuhelua snäpissä ja jutella enemmän juteltiin paljon turhaa ja unelmoitiin,haaveiltiin ja mietittiin mitä olis tapahtunu jos bc:tä ei oiskaan ollu, oltaisko ikinä tutustuttu?
aloin kuitenkin itse tuntea eri mielialoja ja mielen tiloja jotka aiheutti mulle tunteita että haluu vaan pois, paeta muuta maailmaa ja olla vapaa ku taivaan lintu, tein ensimmäiset viiltohaavat enkä ollu niistä mitenkään ylpee mut tehty mikä tehty, en tienny miten kertoo niistä saralle sillä viime päivin se alko olla vaan iha vitu tärkee osa elämää, se tiesi asioita mitä mun kaveri jonka tuntenu 8vuot ei tienny ja kaikkea muuta maa ja taivaan väliltä.
se tiesi jo mu itsetuhoisuudest ja muusta mitä meinasin tehä samana päivänä. se ei tienny mun rantees mis oli 8 havaa pitkiä ja lyhyitä. kerroin niistä melkeen heti si e halunnu salail sitä, sara ei suuttunu mut se oli ehkä vähän pettyny muhun. ei sillä olin mäki. olin jo valmiiks kokenu kaikkee kiusattu 8vuotta, menettäny lemmikkejä jotka oli oikeesti tärkeitä ja käyny pari eri laitosta läpi sillä perheen kanssa riitely on aika huono asia.
sara kuitenki se oli erillainen ku muut, se tuki ja autto se oli vaan erillainen, asia jonka tiesin oli että luotin häneen ja valitsin sen oikean ystävän edes kerran elämässäni.
pari päivää myöhemmin alettiin kuitenki riidellä joka ei vieny mu pohjalt nousua yhtään ylöspäin vaan saatanan lujaa mäkee alas.
se varmaan huomas sen sil meinasin hyppää 21metrist kivikoval maal ja kaikki alko menee päi helvettiä.
oon ilonen et saatiin sovittua sil ilman sovintoo en varmaa istuis enää tässä missä nyt istun, sillä kuten sanoin viimesen muutaman päivän aikana sarasta oli tullu tosi suuri ja tärkee osa mun elämää.
jos oisin ollut viisas en varmaan oisi ikinä tutustunut tähän ihmiseen jos oisin tiennyt kuinka tärkeäksi osaksi elämääni hän tuli.
sanoin hänelle monesti että on vaa unohettava toisemme sil olin vissiin tärkeä osa elämää hänellekkin, mutta en vaa antanu itelleni periks en osannu päästää irti ja se oli itse asiassa ihan hyvä asia.
alettiin suunnitella mitä tulisi jos joskus menisin järvenpäähän tai hän tulisi tänne harjavaltaan, suunnitelmat sujui hyvin järvenpään osalla mutta kun siirryimme harjavallan suunnitteluun se tyssäsi kuin seinään.
pari viikkoa myöhemmin riitelimme taas ja olin samassa tilassa kuin viimeksi, eli en kauhean hyvässä.
riita kuitenki sovittiin kuten aina sill emme vaan osannut olla ilman.
se on varmaa että se että menisin sinne tai hän tulisi tänne joskus mutta ei tietoakaan milloin.
molempien unelma oli myös päästä bc:n keikalle ja tiesimme että sekin unelma toteutuisi joskus mutta siitäkään ei tietoa milloin koska ensikesän bc olisi euroopan kiertueella ja keikat oli loppu suomen osalta.
mutta kaikki ajallaan, päivät kului nopeasti ja kuukausikin ehti vaihtua, koulun perässä oli kiire ja aikaa vähän kaikelle, etäännyimme mutta silti meillä oli joskus aikaa toisillemme.
se kyllä otti aivoon kun kaikkeen muuhun on aikaa mutta silloin kun ollaan sovittu että puhutaan nii tilalle tulee ig live tai toinen netissä tutustettu kaveri.
sekin meni ohi ajallaan.

Saran näkökulma:D
Joo noniin, Sara huudeil taas! Okei, kerron mitä nyt ku kirjotan on tapahtunu, eli siis, me juteltii snäpis ja Niko alko kehuu mua, sanoill: hyvä huumet, otan hyvin kaikki jutut, plus oon kuulemma ihana ystävä ja mua parempaa ei oo. Kysyin et "mikä on huumi? Pitiks sun kitjottaa huulet eikä huumet?" Ja tämä oli tarkoittanut huumorin tajua, mutta kuulemma jälkeenpäin sanottuaan huulenikin on ihanat😂❤️ joo, öö SAIN SEN KATTOO RONI BACKIN VIDEOITA! oon ite fanittanu ronii 3 vuotta ja oon edelleen. Nea on ensimmäinen kenet saan Roni villitykseen mukaan. P.s. Nea kertoi lopussa nettikaveristani ja ig liveistä, Viivi, joka asuu Oulussa, ihana 14 v tyttö, jonka olen tuntenut jo kesän alusta alkaen, kun näin tämän tiktokin foryoussa. Nea ei ilmeisesti tiennyt kun kirjoitti mutta en ole koskemassa teksteihinsä, sillä hänhän ne on kirjoittanut❤️ tiktokista puheen ollen, minun vanhemmat luulee, että tutustuttiin tiktokissa, ja Nean luulee, että olen asunut joskus HARJAVALLALLA, ja kuulin tästä ensimmäistä kertaa kun Nea otti aiheen esille, sillä olen aina asunut Naantalissa ja Järvenpäässä.

ikuisesti lähellä sydäntäWo Geschichten leben. Entdecke jetzt