se o myöhäst nyt sil ne o enää vaa muistoi

19 1 1
                                    

luulin saaneeni mee riida jälkee se melkee entisen porko sovinno jälkee mut luettuani saran kannan asiaan...
sain porkon ketä on ku vaan ei mitään, tavallinen ihminen.::(
tunteet kuihtuu.
ehkä sara oli oikeessa, kaverit, mut silloin en ajatellut sitä niin sillä olin saamassa ystävän, kauneimman sellaisen.
tyhmän niko porko ideani takia oon tässä...
kahtenamiljoonana säpäleenä sängylläni, oltiin niin läheisiä mutta nyt Mä oon se kolmaspyörä..
ilman mitään merkitystä.
oon vaan tavallinen nea, en niko,nikoliina tai muukaan.
ja sara ei oo enään se porko vaan vaan sara.
onko olemassa enää tyhjempää oloa kun minulla nyt?
kuka tietää? ei ehkä ketään. sanotaanko sain toisen puukon selkääni samalta ihmiseltä.
ihmiseltä keneen luotin ja kenestä välitin kuin siskosta.
se ihminen on nyt vai'n tavallinen enkä tiedä enään mitään tuosta uudesta.
sä vaan työnsit mut pois, TAAS!!
särjit mut pienemmiks siruiks ilman liimaa tai kasaajaa.
nyt ymmärrän paremmin nää kolme asiaa
friend
boyfriend
girlfriend
kaikissa on end
veikkaan et tää kirja loppuu tähän, kiitos jos jaksanu lukee tän loppuun asti.

SARA SORI JA NOH NÄÄ O KAI SANAT JOTKA SATTUU ENEMMÄN MUA KU SUA MUTTA JOOH HEIPPA

Saran juttui taas
Mistä mä alotan. Mä en tajuu, millä tavalla mä oon saanu Nealle taas tän, mä en oo Porko, vaan Sara. Siis mitä mä oon tehnyt! Mä oon ollu kipee ja mulla ei oo ollu mitenkää helppoo jatkuvassa migreenissä. Tein yhden editin Viivistä ja en oo enää Porko, koska tein sen editin mun kaverista. Mulla on ne 4 parasta kaveria, ja yks niistä on Nea. Mä tein Viivistä editin, koska hän on myös mun paras kaveri, mun capcut on täynnä Nea edittejä, ja sitte kun teen yhden editin mun toisesta kaverista, hänen sydän on särkyny. Mä oon sen takana ja mä en ymmärrä mitä väärää mä oon tehnyt!
Ja taas mun omaa elämää
Oon siis ollu kipee tässä 3 pv, jatkuvassa migreenissä. Joo o, elämä ei oo helppoo. Oon pystyny välillä kirjottaa ja tein sen editin, mut muuten oon lähinnä vaa kattonu yt.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Nov 03, 2021 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

ikuisesti lähellä sydäntäМесто, где живут истории. Откройте их для себя