Part-9

1.4K 182 25
                                    

"Jungkook..."

"...."

Taehyung ကခေါ်နေပေမယ့် Jungkook ဘာမှပြန်မပြောဘဲငြိမ်သက်နေမိသည်...

"Jungkook..."

Jungkook ဆီကတုံ့ပြန်မှုမရသောကြောင့်အရှေ့ကိုတစ်လှမ်းတိုးကာ Taehyung ထပ်ခေါ်သည်...

"လူ...လူမှားနေပြီထင်တယ်..."

နီးကပ်လာသည့်ခြေသံကြောင့်စိတ်လှုပ်ရှားလာကာကြောက်စိတ်ကိုထိန်းရင်း Jungkook ပြန်ဖြေသည်...

"ဒီဘက်ကိုလှည့်ပေးလို့ရမလား...."

Jungkook ရဲ့ပုခုံးကိုလှမ်းကိုင်ကာ Taehyung ပြောသည်...ပုခုံးပေါ်ကိုရောက်လာသည့် Taehyung ရဲအြထိအတွေ့ကြောင့် Jungkook တစ်ကိုယ်လုံးတုန်တက်သွားကာမတ်တပ်ထရပ်လိုက်သည်...Taehyung ကိုတော့နောက်ကျောပေးထားဆဲပင်...

"လူမှားနေတယ်လို့ခင်ဗျားကိုပြောနေတယ်လေ!!"

"Jung...Jungkook မလား...Jeon Jungkook ဟုတ်တယ်မလား..."

Jungkook ရဲ့အသံကိုမှတ်မိနေတာကြောင့် Taehyung တပ်အပ်ပြောနိုင်သွားသည်...

"ခင်ဗျားနားကန်းနေလား လူမှားနေတယ်လို့ပြောနေတယ်လေ!!"

ဒေါသသံပါအောင်အော်ကာပြောနေပေမယ့်တကယ်တော့ Jungkook အရမ်းကြောက်ကာမျက်ရည်တွေပင်ကျနေလေသည်...ကျောင်းမှာသူ့အားအနိုင်ကျင့်ခဲ့သည့် Taehyung ဟာအခုလည်းအကြင်နာတရားမဲ့စွာအနိုင်မကျင့်ဘူးဟုမပြောနိုင်ပေ...

"ငါ...ငါလေ Kim Taehyung လေ မှတ်..မှတ်မိတယ်မလား Jungkook...."

"ကျွန်တော့်နာမည်က Jungkook မဟုတ်ဘူး!!ခင်ဗျားထွက်သွားလိုက်တာကောင်းမယ်ထင်တယ်"

"ခြေ...ခြေထောက်ကအပူလောင်ထားတာလား...ခုနကပန်းကန်ကွဲတုန်းကဖြစ်တာလား..."

Jungkook ရဲ့နောက်ကျောကိုကြည့်နေရင်းနဲ့နီရဲနေသည့်ခြေသလုံးနှစ်ဖက်ကိုမြင်သောအခါစိုးရိမ်စိတ်ဝင်ကာမေးသည်...စိုးရိမ်သည့်ပုံစံဖြင့်မေးနေသော Taehyung ကြောင့် Jungkook အံ့ဩသွားသည်...Taehyung ဟာအရင်ကသူအသက်ရှင်နေတယ်ဆိုတာကိုတောင်ဂရုမစိုက်ခဲ့သည့်လူမဟုတ်သည့်အတိုင်းပင်ပြောင်းလဲနေလေသည်...

"ခင်ဗျားအပူတစ်ပြားမှမပါဘူး...!ခင်ဗျားထွက်သွားမလား ထွက်မသွားဘူးလား ခင်ဗျားမသွားရင်ကျွန်တော်သွားမယ်!!"

𝑇ℎ𝑜𝑟𝑛𝑠Where stories live. Discover now