Kamo ideš ti, tamo idem ja!

395 12 14
                                    

Šime: Zaspao biiiih saaada jaaaa, ŠTA?

Modrić: Ugh! Evo ga opet... 😔

Lovren: NA TVOJIIIM RUKAAMAAA! ❤

Kova: Slušao sam to danas i previše puta. Dobro je dečki! 🥺

Šime: Uopće niste za akciju!

Jedvaj: Pretjerali ste!!

Tessa: Što smo propustili?! 😂

Modrić: Dva sata koliko smo bili na cugi, nisu stali s pjesmom.

Lovren: Volimo i mi vas! ❤😍

Ćorluka: Trenutno sam sretan što sam morao propustiti cugu. 😂

Tessa: Bezobrazni ste!!

Šime: Hvala Tessa! Jedina nas ti razumiješ ovdje. 🥺😔

Tessa: Napisala sam to za vas dvojicu. Jadni ljudi oko vas! 🤦🏼‍♀️

Kova: Hahaha, love u sis! 😂

Lovren: Ovo je jako ružno od tebe.

Šime: Slomila si mi srce. Ne znam kako Reba još uvijek diše uz tebe.

Tessa: Ohhh! Itekako dobro diše. 😉

Kova: Fuj Tessa! Nemoj. 😑

Modrić: Kad smo kod Rebe, gdje nam je mekušac?! Nije se javio od jučer... 😒

Šime: MIJAU! Daj nam detaljčiće, Tessinjo. 😈

Kova: Prekini!!! 😤

Tessa: Na treningu je trenutno. Baš se dugo nije javio... 😂

Tessa: Šime, nekom drugom prilikom. Brat mi je sada ovdje. 😝

Šime: Javim ti se u poseban chat. 😈

Kova: Dečki, pobit ću vas ko zečeve! 😭

Nasmijala sam se na sav glas. Ovaj Šime je totalni kralj!

Bacila sam mobitel u stranu i pogledala na zidni sat. Ante je otišao prije dva i pol sata i još uvijek ga nema. Vjerojatno se trening odužio. Pogledala sam oko sebe i jednostavno nisam znala što bih, tako da sam uzela laptop u ruke i pretraživala poslove. Završila sam studij logopedije, zato je vrijeme da potražim posao u Hrvatskoj ili ovdje u Njemačkoj da sam bliže Anti. Sreća mi se smiješi jer njemački mi ide odlično. Listala sam i naišla na par oglasa.

"Tess?" Začula sam najdraži glas i pogledala na desno. Ante je izvirio i poklonio mi najljepši osmijeh.

"Hej buba!" Uzvratila sam mu osmijeh i nastavila. "Kako je bilo na treningu?"

"Fantastično! Lijepo je vratiti se." Sjeo je pokraj mene i otisnuo mi poljubac u čelo. Nešto najdraže u zadnje vrijeme. "Imam čak i nekih novosti."

"Da?" Maknula sam laptop na stakleni stolić ispred nas i okrenula se cijelim tijelom prema njemu.

"Nude mi novi ugovor, ali ne ovdje..."

"Nego?!"

"Italija!" Rekao je sretno. "Što ti kažeš?"

"Ljubavi, nisam ja tu da odlučujem što je najbolje za tebe, ali budi uvjeren da ću te podržati u svim tvojim odlukama." Primila sam ga dlanovima za obraze i približila mu se. "Kamo ideš ti, tamo idem ja!"

Nasmijao mi se i poljubio me.

"Volim te!" Viknuo je na sav glas i zagrlio me. "Što ti radiš?"

"Gledala sam oglase za posao. Hrvatska je broj jedan, ali bacila sam pogled i na Njemačku." Pogledala sam ga. "Mislim da bih ipak mogla gledati za Italiju."

"Možda bi mogla..." Izbeljio mi se.

"Molim te, javi se dečkima u grupu. Brinu se za tebe jer im se nisi javio od jučer." Preokrenuo je očima i otišao po mobitel. Samo sam se nasmijala i nastavila gledati oglase.

××××

Stigao je novi! Kako vam se sviđa?! Što očekujete dalje?

Ly! 🤍

Groupchat: CNT 2018Donde viven las historias. Descúbrelo ahora