Tko bi rekao da ćemo ovo doživjeti

1.5K 61 10
                                    

"Tessa Kovačić!" Začula sam moje ime od strane direktorice fakulteta i ustala se. Brzim korakom sam došla do nje i uzela diplomu u ruke. Ne mogu vjerovati da je kraj! Dođe mi da plačem, da se smijem ... Možda da upišem još koji fakultet? Možda ne... Rukovala sam se sa direktoricom i vratila se na mjesto. Zaista je kraj ...

"Teessaa!" Mateo se zatrčao prema meni i zagrlio me. "Čestitam, sekoslave! Bila si najljepša tamo."

"Hvala ti, bracko! Sad me, molim te, spusti." Spustio me na pod i ostala ekipa je došla i čestitala. Oh da, nekako, sasvim slučajno i ostali dečki su saznali za Antu i mene. Tako nekako smo sada skupa.

"Ljepotice moja, čestitam ti od srca!" Ante je došao zadnji na red. Poklonio mi je veliki buket crvenih ruža i zagrlio me.

"Hvala ti, ljubavi." Zagrlim ga i odmaknem se od njega.

"Tko bi rekao da ćemo ovo doživjeti." Šime se stvorio pokraj nas i prokomentirao. Svi smo se nasmijali i lagano krenuli prema vikendici. 

Dan je tekao u super raspoloženju kao i uvijek kada je skoro cijela repka na okupu. Neki iz ekipe nisu moglu doći, ali sigurno da ćemo proslaviti kada i oni dođu u Hrvatsku.

Bilo je oko sedam navečer. Više od polovice gostiju je otišlo. Ja sam umorna sjedila na velikoj vrtnoj mreži i odmarala s mobitelom u rukama. Odlučila sam kako bih mogla objaviti sliku na Instagram. To nisam napravila već dosta dugo.

@tessa_kovacic: Uspjela sam! Mala Tessa je postala magistrica 🎓

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

@tessa_kovacic: Uspjela sam! Mala Tessa je postala magistrica 🎓. Ljubav me sada može voditi na kraj 🌍.

@mateokovacic: čestitam sekoslave ❤
@anterebic: bravo ljubavi ❤

Bilo je još mnogo komentara, ali nije mi se dalo čitati. Ugasila sam mobitel i zatvorila oči na sekundu. Osjetila sam poljubac u čelo i začula najdraži glas na Svijetu.

"Tko mi je to pospan?" Ante je upitao i sjeo pokraj mene.

"Mala Tessa!" Rekla sam tiho i zagrlila ga. Osjetila sam kako se nasmijao, spustio je svoju glavu na moju i uzvratio mi zagrljaj.

Mislim da mi više ništa nije potrebno.

Groupchat: CNT 2018Où les histoires vivent. Découvrez maintenant