10

79 7 3
                                    

Το επόμενο πρωί, ξύπνησα πλακωμένη με έναν τόνο σκεπάσματα και με ένα χέρι τυλιγμένο γύρω από το σώμα μου. Γυρίζω ελαφρώς το κεφάλι μου και συνειδητοποιώ πως το χέρι ανήκει -σε ποιον άλλο;- στον Λούσιφερ, ο οποίος έχει κολλήσει όλο το σώμα του πάνω στο γυμνό δικό μου. Αναπήδησα στην θέση μου όταν κατάλαβα πως δεν φοράω τίποτα.

'Μην ανησυχείς κερασάκι. Δεν είδα τίποτα. Όταν βγήκα από το μπάνιο χθες το βράδυ, είχες ήδη μπει κάτω από τα σκεπάσματα και είχες κοιμηθεί.' Είπε με την αγουροξυπνημένη του φωνή. Γαμώ το, ακούγεται πιο σέξι από ποτέ.

'Και τότε γιατί είσαι κολλημένος σαν βδέλλα πάνω μου;' Η δίκη μου φωνή ακούστηκε πιο βραχνή.

'Απλά κρύωνα κι εσύ ήσουν ζέστη.' Έβαλε το πρόσωπο του στην καμπύλη του λαιμού μου. Τον ένιωσα να με μυρίζει. Μου άφησε ένα φιλί, κάτω από το αφτί. Ένιωσα το σώμα μου να ανατριχιάζει. Έπιασα το διπλάσιο από το δικό μου χέρι του, το οποίο βρισκόταν ακόμη τοποθετημένο στην κοιλιά μου, και άρχισα να το μετακινώ ψηλότερα, μέχρι να φτάσει στο στήθος μου. Έπιασε το νόημα και άρχισε να με χαϊδεύει.

Ένιωσα πίσω μου το φούσκωμα του να μεγαλώνει. Αυτή την φορά φορούσε το μποξέρ του. Μάλλον θα ήθελε να αποφύγει ότι έγινε χθες στο τζακούζι.

Η επιθυμία να με αγγίξει γινόταν ακόμα μεγαλύτερη. Σαν να διάβασε τος σκέψεις μου, το χέρι του γλίστρησε προς τα κάτω, μέχρι που το ένιωσα να σφηνώνει ανάμεσα από τα μπούτια μου. Η κρύα του επιδερμίδα, άγγιξε την ζέστη περιοχή μου και άρχισε να κάνει αργές και κυκλικές κινήσεις. Η σπονδυλική μου στήλη έμοιαζε με τόξο από την ηδονή. Πρώτη φορά με έκανε κάποιος να νιώθω τόση ευχαρίστηση.

Όταν πια τελείωσα, τράβηξε μαλακά το χέρι του, σαν μα φοβόταν μην σπάσω, και έβαλε τα δυο μεσαία του δάχτυλα στο στόμα του.

'Μμμ... Τόσο γλυκιά.' Μουρμούρισε.

Με μια μου κίνηση βρέθηκα να κάθομαι πάνω στην περιοχή του. Έσκυψα μέσα στα σκεπάσματα και ξεκίνησα να αφήνω υγρά φιλία κατά μήκος των κοιλιακών του, ώσπου έφτασα στο μποξέρ του. Άφησα ένα τελευταίο πάνω στο σκληρό του μόριο και σήκωσα το κεφάλι. Οι ματιές μας συναντήθηκαν.

'Μη, σταματά.' Είπε, αλλά τα μάτια του με ικέτευαν να συνεχίσω. 'Σε παρακαλώ.' Με έπιασε από την μέση και με τράβηξε στην αγκαλιά του. Έκανα κάτι που δεν ήθελε;

'Συγνώμη, νόμιζα ότι σου άρεσε.' Απολογήθηκα μέσα από την αγκαλιά του και βούρκωσα.

'Σσσς... Μου άρεσε και αυτό είναι το θέμα.' Τον κοίταξα με απορία και μου σκούπισε τα μάτια με τον αντίχειρα του. 'Απλώς δεν έχω συνηθίσει να με κάνουν οι άλλοι να νιώθω έτσι. Συνήθως εγώ τους κάνω να το ευχαριστιούνται.' Τον είχα αδικήσει πολύ στο παρελθόν. Έχει συναισθήματα και πονάει, όπως όλοι μας.

'Ξέρεις, μπορεί να είναι αμοιβαίο όλο αυτό που κάνουμε.' Τον χάιδεψα στο μάγουλο. 'Άσε με τότε να το κάνω.' Έγνεψε και επέστρεψα την θέση που βρισκόμουν νωρίτερα. Κατέβασα το μποξέρ του αφήνοντας σε κοινή θέα το μεγάλο του μόριο. Η αλήθεια είναι ότι το περίμενα μικρότερο, αλλά δεν με χαλάει καθόλου. Το έπιασα με τα δυο μου χέρια και άρχισα να τα κουνώ πάνω-κάτω, πριν τα αντικαταστήσω με το στόμα μου. Ο Διάβολος άρχισε να ανασαίνει βαριά, δείγμα ότι το απολαμβάνανε.

Όταν τελείωσε και αυτός λίγη ώρα μετά, σηκώθηκε με φορά από το κρεβάτι και με έπιασε σε στυλ νύφης στην αγκαλιά του. 'Πάμε για μπάνιο δεσποινίς Μέρεντιθ.' Είπε ολόκληρο το όνομα μου. Ακούστηκε τόσο όμορφο.

Μας έβαλε και τους δυο κάτω από την ντουζιέρα της σουίτες και άφησε το καυτό νερό να κυλίσει στα σώματα μας. Έπιασε το μαϊμού καπάκι με το σαμπουάν και άδειασε λίγο στο χέρι του, πριν το αλείψει αρχικά στους ώμους μου και ύστερα σε όλο μου το σώμα. Αντέγραψα τις κινήσεις του.

Το να αγγίζεις το σώμα ενός θεού έχει κάτι διαφορετικό από το να αγγίζεις οποιονδήποτε άλλο. Νιώθεις τα χέρια σου να παίρνουν φωτιά και την καρδιά σου να χτυπάει λες και προσπαθεί να βγει από την σάρκα σου.

Τα χέρια μου χαϊδεύουν τον λαιμό του ενώ τα μάτια μου δεν μπορούν να ξεκολλήσουν πάνω από τα δικά του.

'Σου έχω πει πόσο όμορφα χείλη έχεις;' Η καρδιά μου πλέον χτυπούσε ακόμη πιο δυνατά. Ίσως και να την άκουγε. Θέλει να με φιλήσει; Κανένας από τους δυο μας δεν το είχε επιχειρήσει παρά τα όσα κάναμε νωρίτερα.

Σηκώθηκα στις μύτες των ποδιών μου, έτσι ώστε να πλησιάσω περισσότερο το πρόσωπο του.

'Όχι, αλλά μπορείς να μου δείξεις;' Τον προκάλεσα και σε κλάσματα δευτερολέπτου είχε μηδενίσει τα εκατοστά που μας χώριζαν. Τα βελούδινα, ροζ χείλη του ξεκίνησαν να κινούνται πάνω στα δικά μου και ταυτόχρονα οι γλώσσες μες έπαιζαν η μια με την άλλη. Τα μάτια μου ήταν κλειστά αφήνοντας τον να με ταξιδέψει με την μαγεία της κόλασης.

Έφερα το σώμα μου πιο κοντά στο δικό του, σε σημείο που τα στήθη μας να είναι ενωμένα. Δεν μπόρεσε να αντισταθεί για πολύ, έτσι με έπιασε από το μπούτι και άρχισε να το χουφτώνει. Με την σειρά μου, σήκωσα το πόδι και έφερα το γόνατό μου στο ύψος των γοφών του. Τον ένιωσα ανάμεσα από τους μηρούς και χαμογέλασα μέσα στο φιλί μας.

'Θέλω να με αγγίξεις.' Εξέφρασα με αισθησιακό τρόπο την επιθυμία μου.

'Θέλω να σε δω να το κάνεις μόνη σου.' Απάντησε με ένα πλάγιο χαμόγελο. Μη μπορώντας να κάνω κάτι άλλο, και με την επιθυμία μου αυτή να μεγαλώνει, το να αρχίσω να με χαϊδεύω ήταν η μόνη λύση. Απομακρύνθηκα από κοντά του, έτσι ώστε να έχει μία καθαρή εικόνα του σώματός μου. Τον παρατήρησα να πιάνει το, σε πλήρη στύση, όργανό του.

Λίγο αργότερα, και σχεδόν ταυτόχρονα, φτάσαμε σε οργασμό, απλά και μόνο παρακολουθώντας ο ένας τον άλλο να αυτοϊκανοποιείται.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Η Αγαπημένη του ΔιαβόλουWhere stories live. Discover now