2.1

108 13 0
                                    

Unicode

"Host​ရေ အသက်ပြန်ရှင်ချင်လား..."
အားရပါးရငိုချင်းချ​နေ​သော လီယိုက​တော့ သူ့​​system​လေး​ပြော​နေတာ​တွေ ဘာမှမကြား​သေး​ပေ။

Systemတစ်​ယောက် သူ့hostကသူ့ကိုအဖတ်မလုပ်ရ​ကောင်းမလား ဆိုပြီး ​နောက်တစ်ချိန် သူ့ရဲ့​ဗော်ကယ်ပါဝါကိုထုတ်သုံး​လေတယ်
"Hosttttt..... ​ပြော​နေတာမကြားဘူးလား အသက်ပြန်မရှင်​ချင်တော့ဘူးလား ချီးပဲ ဆဲပြီ လိဖ် သစ်ရွက် သစ်ကိုင်း သစ်ပင် ဂျပိုး အိမ်​မြောင်..."
ထိုအခါမှ ​သေမလိုငိုထားပြီး မို့​​မောက်​ဖောင်းအစ်​နေ​သောမျက်လုံးများ​ နှာ​ချေးတွဲ​လောင်းနှင့် မိုး​ရေမိထားတဲ့ကြွက်စုတ်လိုရုပ်က​လေးဖြစ်​​နေ​သော လီယိုက ​ခေါင်း​ထောင်လာ​လေပြီ။
"ဟမ် ဘာ​ပြောလိုက်တယ်.."
"​တော်ပြီ ဘာမှမဟုတ်ဘူး ဘာမှမ​ပြောလိုက်ဘူး"
"အာ... အသက်ရှင်ချင်လားလို့​ပြောလိုက်တာ"
"..."
အခုမှထိုင်းမှိုင်း​နေတဲ့ရုပ်​လေးက​​နေ ချက်ချင်း​မျောက်အုန်းသီးရတဲ့ရုပ်ဖြင့် သူ့အခန်းပြတင်းပေါက်ဘက်ကိုလှည့်​ပြော​လေတယ်
"ဟုတ်ပါတယ်... အသက်ရှင်ချင်လားလို့​မေးလိုက်တာပါ... အသက်ရှင်ချင်​တယ်​နော် လုပ်​ပေးပါလို့ ဒါနဲ့​လေ...မင်းက အရမ်း​ချောတာပဲ​​နော် ရိုဇဲနဲ့လည်းတကယ်လိုက်ဖက်တယ်သိလား"
Systemကလည်း အဖားမခံ​ပေ။ စိတ်​ကောက်​နေ​သော​​လေသံပြတ်ပြတ်ဖြင့်
"ဘယ်သူ့ကို​ပြော​နေတာလဲ..."
"မင်းကို​​လေ..အရမ်း​ချောတာပဲလို့...."
"အဲ့ဘက်မှာဘယ်သူမှမရှိဘူး မမြင်ရရင်မမြင်ရသလို​နေ.. ကျွန်​တော်က အခန်း​အပေါက်ဝမှာ ဟွန့်..."
အဲ့​တော့မှ လီယိုက ​ခေါင်း​လေးကို သူ့အခန်းတံခါးဖက်လှည့်ကာ
"မင်းကတကယ်​ချောတာ... ငါ့ထက်ကို၀.၀၀၁ရာခိုင်းနှုန်းပို​ချောတယ်​နော် ​နော်... ဒါ​ကြောင့် ငါ့ကိုကယ်ပါလို့..."
"[၀.၀၀၁ရာခိုင်နှုန်းဆိုပဲ]ဒါမဲ့ ကျွန်​တော်​ရောက်တဲ့အချိန်ကတည်းက hostက​ရှော​တော့မလိုဖြစ်​နေတာ အဲ့​တော့ ကျွန်​တော်လဲမကယ်နိုင်ဘူး တကယ်ရှင်ချင်ရင် လုပ်စရာတစ်နည်း​ပဲရှိတယ်..."
"​...ဘာနည်းလဲ ​ကျောက်ကပ်တို့ ၁၇သိန်းတန်၂ခုတို့​တော့ ထုတ်မ​ရောင်းရပါဘူး​နော် ဒီခန္ဓါကိုယ်ဘာမှမဖြစ်သ​ရွေ့လုပ်ပါမယ် ​ပြောပြပါဗျာ"
"ဟုတ်ပါပြီ ဟုတ်ပါပြီ ဘာမှခက်ခက်ခဲခဲမလုပ်ရပါဘူး mission​လေးတစ်ခုပါပဲ hostက ကမ္ဘာတစ်ခုမှာရှိတဲ့ ဆန္ဒမပြည့်ဝလိုက်ဘဲ​သေသွားရတဲ့လူတစ်​ယောက်ရဲ့ခန္ဓါကိုယ်ထဲဝင်သွားပြီး သူ့ဆန္ဓကို​အောင်မြင်​အောင်လုပ်​ပေးရမယ် အဲ့လိုလုပ်​ပေးနိုင်ရင် hostရဲ့ကိုယ်ပိုင်ကမ္ဘာမှာ အသက်၅နှစ်​ထပ်​နေခွင့်ရမယ် မလုပ်​ပေးနိုင်ရင်​တော့​သေရမှာ​ပေါ့​နော် ပြီး​တော့ဟိုကမ္ဘာမှာဘယ်​​လောက်ကြာကြာ hostရဲ့ ကိုယ်ပိုင်ကမ္ဘာမှာ hostက coma၁လ​တော့ဖြစ်​နေမှာပဲ ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်အခုhostက​​သေရမှာ​ပဲလေ ၅နှစ်ထပ်​နေချင်ရင် ဒီmissionကိုလုပ်ရပါမယ် ချွင်းချက်မရှိပါ ​တောင်းဆိုချင်တာမရှိရပါ လုပ်မလား မလုပ်ဘူးလား ​ရွေးပါ"

ဟာ!!! ဇာတ်လိုက်က ဘာကြီးတုန်း [ဟာ!!! ဇာတ္လိုက္က ဘာကျီးတုန္း]Where stories live. Discover now