Pršalo. Dážď pomaly zahaľoval celé mesto do akejsi mokrej periny. Bolo ešte chladno, prichádzal k nám len veľmi pomaly marec. Tiahol sa ako keby nikdy nechcel vidieť ako slnečné lúče ohrievajú tie prázdne hlavy vonku. Nečudujem sa mu. Ach, bol to len jeden z ďalších večerov, ktoré som trávil sám. No, aby sa neurazila.. S Lissou. Vie byť riadne zákerná, po minulej dámskej návšteve ma takmer v noci zadusila. Žiarlivosť. Sadla si mi na tvár počas spánku a priadla tam. Keďže dýcham ústami, bolo mi to viac než nepríjemné. Určite to vedela.
-Tak čo? Objednáme si niečo?- spýtal som sa jej znudene. Zmieril som sa s tým, že dnešok bude len jedným z ďalších prázdnych večerov strávených v samote. Ach, teda s Lissou. Neodpovedala mi, nečakane. Občas zabúdam, že je to len mačka. Zákerná mačka. Asi 10 minút som hľadal číslo obľúbeného čínskeho bistra. Keď som ho konečne našiel, dlho som sa odhodlával zavolať. Nemám rád telefonovanie, je veľmi neosobné. No keď som sa konečne odhodlal, ktosi ma predbehol. Počul som zvoniť telefón.
-Náhoda?- obrátil som sa s otázkou na Lissu. Oblizovala si intímne partie. Pochopil som, že nemá práve čas na naše rozhovory. Škoda.
Zdvihol som telefón. Bol to nečakane môj starý priateľ Joachim.
-Prečo mi voláš?- spýtal som sa sklamane.
-Sto rokov sme sa nevideli a takto ma pozdravíš?!
-Prepáč. Tak prečo mi voláš?- celkom ma to zaujímalo.
-Peter to má v klube narvané. Chýba mu tam už len opitý balič ako si ty- povedal s mierne posmešným tónom.
-Ja nie som ten, čo býva opitý, Joachim. Okrem toho, už niečo mám- odvrkol som.
-Daj už Lisse pokoj. Poslal som ti taxík, o cca 20 minút je u teba. Tak sa daj do kopy. Nemáš na výber kamarát.
-Dobre, dobre. Čau.
Zložil som. Neznášam tieto rýchle prepady mojich nepodarených kamarátov. Teraz sa musím urýchlene osprchovať, prezliecť a nachystať žrádlo-vodu pre Lissu. Bože, mám na to len 20 minút! Nevadí čo iné mi zostáva.
Osprchovaný stojím pred zrkadlom. V odraze vidím len zvláštneho týpka so strapatými vlasmi a miernym strniskom. Možno by som mal skutočne zájsť s nimi do posilky. Po novom ženy nepriťahujú mierne rysy svalov ale steroidy. Čo by človek nespravil pre sex. (smiech) Až taký zúfalý nie som. Obliekol som sa, navoňal a už len čakal na taxík. Nečakal som dlho.
Dorazil som pred klub. Joachim neklamal, skutočne tam bolo preplnené. Desiatky áut parkovalo na chodníku a na blízkych parkoviskách. Na slovenské pomery veľmi prekvapujúce. Klub je pomerne veľký s obrovským tanečným parketom, barom, DJom a so všetkým, čo k správnemu klubu patrí. Uvedomil som si, že dnešok nestrávim sám ale s nejakou šarmantnou dámou v posteli.
Vošiel som dnu. Hudba hrala na plné pecky a rýchle striedanie veľkého množstva farebných reflektorov by nejednému epileptikovi mohlo vyvolať záchvat. Hneď pri druhom stole bol Joachim s ďalšími chlapmi. Videl som pri nich pár slečien. Všetko krásky, ktoré by sa však o nich ani neopreli keby nemali v sebe pár promile. Ono to chlap rýchlo pozná, keď je žena opitá. Býva veľmi prítulná ako taká nadržaná opica. Ťarbavá chôdza bez štipky úsudku a nesmierna nadržanosť. Nehovorím, že som toho nikdy nevyužil ale nie je to až také super. Ak vás pri fajčení neovracia alebo nezaspí po prvom kole tak máte šťastie.
Porozhliadol som sa po klube a očami premeriaval všetky ženy s upnutým oblečením. Bolo sa na čo pozerať. V tom sa uvidel jednu červenovlásku v čiernych minišatách. Popíjala Sidecar a pozorovala ľudí tancujúcich v dubstepovom rytme. Zamierila pohľadom na mňa. Vyzerala úžasne. Šiel som smerom k nej. Všimla si toho a tak rozkošne sa usmiala.
-Prepáč, nemohol som si ťa nevšimnúť.- povedal som najzvodnejšie ako sa len dalo. Usmiala sa tak som pokračoval ďalej.
-Moje meno je Christian. Teší ma.- a pousmial som sa.
-Som Alica.- odpila si a spýtala sa ma, či som triezvy.
-Len tak aby som ťa dokázal vnímať.- mierne som sa zasmial a ona tiež. V skutočnosti som mal v sebe len pár drinkov.
Objednal som si Singapore Fizz a počas rozhovoru sa nám drinky menili čoraz viac. Po treťom drinku sme si boli už dosť blízky. Pritisol som si ju k sebe, krásne voňala. Bozkával som ju. Chutila sladko, ešte viac ma to vzrušilo. Perami som jej náhlivo prešiel ku krku. Dýchanie sa jej značne zrýchlilo.
-Nie tu.- zašepkala.
Tak som zaplatil a zobral taxík čo tu bol odstavený ku mne domov. Už v taxíku mi neustála hladkala rozkrok. Akoby sa bála, že mi nebude stáť. Boli sme už tam. Keď som zatvoril dvere od bytu, hneď som po nej vyštartoval. Bola ako moja korisť, krásna a veľmi nadržaná. Začal som ju vášnivo bozkávať a rukou hľadal na jej chrbáte zips od šiat. Našiel som ho. Úplne ma opantala. Priahla po mne rovnako ako ja po nej. Zatiaľ čo som ju rozopínal, dala mi ruku do rozkroku. Rozopla mi nohavice a potom mi aj pomohla so zipsom na jej šatách. Bola predomnou len v spodnom prádle. Bola štíhla ale nie moc, mala krásne prsia asi trojky. V prítmí môjho bytu ju osvetlovala len svetlo z pouličných lámp. Vyzerala ako bohyňa. Vyzliekol som si tričko a hodil ju na posteľ. Rozopol som jej podprsenku a jazykom som sa jej pohrával na bradavkách. Popritom som jej zašiel rukou do nohavičiek. Bola vlhká. Snažil som sa ju čo najviac vzrušiť. Perami som opäť prešiel k jej sladkým ústam. Boli pootvorené a vychádzali z nich jemné vzdychy. Zašiel som do nej prstami a začal nimi rýchlo pohybovať, čo najhlbšie ako len šlo. Tak hlasno zavzdychala. Ani si neuvedomovala, čo mi tými vzdychmi robí.
Bola chvíľočku pred vyvrcholením ale odstrčila ma. Nechápavo som sa na ňu pozrel. Dala ma na chrbát a so slovami:
-Nie, nie. Spravíš ma inak. Teraz ti niečo ukážem ja.- záhadne sa usmiala a bozkami smerovala k penisu.
Stál mi tak, že div neroztrhol boxerky. Francúzskymi bozkami sa hrala na nich. Dala mi ich dole a začal pravá show. Rukami mi začala hladkať semenníky a perami dráždiť žaluď, pomaly pridávala jazyk. Po celej dĺžke penisu sa s ním prechádzala aby bol vlhký. Chytila mi ho pevne rukou ku koreňu a začala ňou pohybovať. Hore-dole,hore-dole a zrýchľovala. Perami mi obopla penis a dala si ho hlboko do hrdla. Hlasne som začal vzdychať. Keď si to všimla darovala mi zvodný pohľad. Neprestávala s fajčením a rezkými krúživými pohybmi jazyka. Druhou rukou sa mi stále hrala so semenníkmi. Dostávala ma do šialenstva. Keď sa mi podarilo od toľkej rozkoše pozrieť sa na ňu, videl som ako jej nadskakujú prsia a ako sa mi hrá s ním. O chvíľu som to nevydržal. Nestihol som ju ani upozorniť a už som jej začal striekať semeno do úst. Zaskočilo ju to ale všetko prehltla. Celý penis mi ešte dofajčila. Bolo to niečo wau. No erekcia ani po tomto neustala.
Kľakol som si a začal jej bozkávať prsia a krk. Žaluďom som jej prešiel po jej roztúženom rozkroku. Bez váhania som jej ho tam celý strčil. Zvískla. Škodoradostne som sa usmial a začal prirážať. Obaja sme vzdychali. Prstami som ju ešte dráždil po klitorise. Každý môj pohyb panvou mi vrátila v podobe vzdychov. Vzrušovali ma do nepríčetnosti. Pritisla sa prsiami ku mne aby ho mala hlbšie v sebe. Tak som zrýchľoval pohyby. Začala sa nekontrolovateľne hýbať. Šepkala, nech prestanem. Nepočúvol som ju. Spúšťala sa dole ale držal som ju pevne pritisnutú na sebe. Vzdychala ako o život. Zvíjala sa vo vlnách orgazmu. Cítil som, že aj ja budem. Vyťahoval som ho z nej. Nestihol som ani vybrať miesto a tak som sa jej vystriekal na rozkrok. Po jej oholenej a vzrušenej broskynke stekalo moje semeno. Pohľad na moje dielo sa mi neskutočne páčil a keď si to ešte začala rozotierať cítil som sa tak bezmocne. Tá žena vie ako na mužov.
Po spoločnej sprche sme si šli ľahnúť. Bol som celkom unavený ale hovorila pútavo, ako keby ani nepila. To je u žien vzácnosť. Tak sme sa asi polhodinku rozprávali a potom zaspali v objatí. Nakoniec tento večer dopadol výnimočne dobre.
Ráno som sa zobudil, ako bežne, okolo siedmej. No Alice nikde nebolo. Prekvapilo ma to. Bol som zvyknutý, že svojim návštevám urobím raňajky a slušne ich poprosím o odchod. No tento krát to bolo inak. Našiel som si na stolíku list od nej. Stálo v ňom:
"Drahý Christian!
Ďakujem za príjemne strávenú noc s tebou. Snáď sa ešte niekedy uvidíme.
S pozdravom, Alica."
Hm, možno nakoniec som bol jej korisť ja.
YOU ARE READING
Z podkrovného bytu
Short StoryŽijem tu, v podkrovnom byte. Sám. I keď nie vždy tomu tak je. Mám mačku, Lissu. To ako som sa k nej dostal je celkom zaujímavé. Raz sa k tomu možno dostanem. Celý tento "príbeh" je vlastne množstvo príbehov v jednom balení. Väčšina nenaväzuje na seb...