Slečna z internetu (2.časť)

107 6 2
                                    

Od nášho prvého stretnutie už ubehol nejaký ten čas. Písali sme si každý deň, každú hodinu, každú minútu... dobre, tak trošku preháňam. Ale minimálne sme pol dňa prepísali alebo preskajpovali. Vytvorili sme si akési puto. Chýbala mi, túžil som po nej. Každé jej slovo, každý jej pohyb vo mne vyvolával neskutočné pocity. Keď si pomyslím, že už dávno mohla byť moja, že som mohol byť v nej a privlastniť si ju tým. Áno milé dámy, skutočne som bol taký naivný, keď som si myslel, že sex je záväzok. Bol som do nej neskutočne zbláznený, bola pre mňa bohyňou. Neklamem. Lebo keď si už chalan odoprie porno lebo jeho dievča mu príde viac sexy, tak to je sila. Je to veľmi ojedinelé. 

Napriek tomu, že takto mi to vyhovovalo a miloval som ju stále rovnako, chcel som stretnutie. To čo ma prekvapilo bolo, že súhlasila. Jej láskou som si bol až príliš istý, aby mi tým ublížila. No o tom neskôr milé dietky. 

-Šialený Christian: Slniečko, chýbaš mi. Musím ťa vidieť ešte tento týždeň. Prosím.. :(

-Jellow World: Ach, to aj ty mne :( Navyše ťa tak moc chcem. :O Zariadil by si hotel anjelik? 3:)

No to boli slová do boja. Bol som si viac než istý, že sa mi to podarí lebo s takou motiváciou by aj lev začal byť vegánom, samozrejme ak by jeho levica bola taká sexy ako Jeli. Snažil som sa ho čo najrýchlejšie vybaviť, peniaze som mal nejaké bokom takže ani zaplatiť nám ho, mi nerobilo problém.

Strašne som sa tešil, vyberal som kondómy a ako malý som si pozeral polohy aby som urobil dojem. Takže som bol taký nadržaný, vystresovaný debil. No jo. To musí na ňu zabrať. Vyberal som darčeky a rôzne drobnosti aby som jej spravil radosť keďže onedlho má meniny. Dával som si fakt záležať. Možno až moc ale tej žene zverím svoj penis, takže by som mal byť na ňu dobrý ak ho chcem ešte vidieť. A to že chcem!! A celého!!

Náš čas sa blížil a čoskoro bola tu, v Bratislave. Naša izba bola plne pripravená- veď sám som ju pripravoval. Ruže, šampanské, jahody, napustená vaňa, sviečky a čo je najdôležitejšie kondómy. Už ostávala len chvíľa, kým sa tie železné koľajnice rozozvučia a príde vlak s mojou láskou. Čakal som už predsa tak dlho. Nedokážem viac. Potreboval som cítiť jej pery na svojich, jej vôňu čo ma dostávala do kolien, jej prsia tlačiace sa mi na hruď.. potreboval som ju. 

Je tu. Práve vystúpila. Nemohol som z nej spustiť oči. Mala voľné mini šaty a vyvýšené sandále. No tie mini šaty.. ach! Videla som jej vzrušené bradavky ako sa snažia preraziť si cestu jej červenými šatami. Potešilo ma, že na podprsenku zabudla. Dúfal som, že podobnú radosť mi spravila aj s nohavičkami. Krásne sa usmievala na mňa. Nevedel som, či mám ísť za ňou alebo len čakať. Tak som počkal a premeriaval si ju. Pôsobila nežne a pritom som jej videl na očiach všetku tu túžbu. Mal som chuť, vziať ju do náručia a ešte na stanici sa s ňou pohrať ale predsa len, stojí mi za viac. Je to predsa moja princezná.

Cestou do hotela sme sa rozprávali len veľmi málo, napätie medzi nami sa dalo krájať. Vedela, že bude so mnou dlhšie ale neviem či si uvedomila ako veľmi ťažké by bolo držať si od nej odstup. Kráčať pri nej, držať jej chladnú ruku, vdychovať jej vôňu.. zvládať len s mlčaním je ťažké.

Na recepcií som vybavil potrebné papiere a zaplatil. Vydali sme sa do našej izby číslo 12. Triasol som sa vzrušením, všetko sa mi v hlave mihlo, všetko to čo by som v danej chvíli mohol spraviť aby už konečne bola mojou. Keď otvorila dvere a uvidela všetko len mlčky sa na mňa pozrela. Prišlo mi ako by som urobil niečo zle a to ešte nevidela ten kúpeľ pre dvoch čo som nachystal tiež. Zatvorila som dvere a oprel sa o ne.

- Si v poriadku? - spýtal som sa jej.

- Tak veľmi ma chceš? - odpovedala mi otázkou.

Len som sa usmial a podišiel k nej. Vystrašene sa na mňa pozerala. Pritiahol som si ju k sebe a vášnivo pobozkal. Pošepkal som jej:

- Už sa nebudem ovládať, už nevládzem.

Pokračoval som v bozkávaní a rozopínal jej šaty. Vyzliekla mi tričko a rozopla nohavice. Obaja sme vedeli čo bude nasledovať. Zdvihol som ju tak, aby ma mohla obopnúť stehnami. Perami som jej zvieral krk, slastne vzdychala. Pomaly som ju vzal na posteľ. Užíval som si každého kroku, každého dotyku na jej tele. Položil som ju na posteľ a ľahol si na ňu, medzi jej rozkročené nohy. Videl som na nej ako sa mi tlačí na penis. Vyzliekol som jej šaty a inštinktívne som jej začal bozkať prsia, jazykom sa jej hrať na bradavkách. Keď som na ňu pozrel, mala zatvorené oči a zhlboka dýchala. Rukou som jej prešiel po brušku až k jej rozkroku, bola vlhká. Dúfal som, že bude ale nevedel som, čo to so mnou spraví. Bol to čosi ako hnací motor, ktorý túžil po jej vzdychoch. Všetko to bolo pre mňa nové, nevedel som vtedy čo presne chcem, len to, že toho chcem riadne veľa. Perami som jej prešiel až k nohavičkám. Keď sa prebrala, pozrela prekvapene na mňa pozrela. Vlastne zjavne ju toto všetko prekvapovalo. Vyzliekla si sama nohavičky a sladko sa na mňa usmiala. Pobozkal som ju ako keby mi ju o chvíľu mali vziať a začal som jej bozkami častovať rozkrok. Túžil som po nej, jazyk šiel čoraz hlbšie a tvrdšie po nej. Len silné a rýchle pohyby. Slastný zvuk jej vzdychov mnou prechádzal ako elektrické napätie. Mykala sa a prosila aby som prestal, bola tak bezmocná. Onedlho som si kľakol a nasadil kondóm. Keď sa spamätala, vďačne sa na mňa pozrela a povedala:

- Počkaj chvíľku. Už nič nebude také ako pred tým.- a usmiala sa.

- Viem. Milujem ťa.- odpovedal som jej na nevyslovenú otázku.

Začala ma bozkávať. Pritlačila si ma bližšia, neodolal som tomu a zasunul som ho do nej. Hlasno vzdychla a ja s ňou. Nebolelo ju to moc a krvi bolo minimálne. Chcel som sa jej spýtať či mám pokračovať ale nevládal som. Len som zasúval hlbšie a rýchlejšie. Nevnímal som čas, nevnímal som nič okrem nej. Len jej vzdychy, to ako sa hýbala. Aj keď ležala a ja na nej, bol to ako tanec dvoch nahých tiel. Keď som ho zasunul na doraz, cítil som ako sa zatriasla, hlasne zastonala. V ústach som mal čoraz suchšie, bozkal som ju ako keby som z nej chcel vysať život. Nikdy by som jej neublížil, bola predsa len moja. Keď som otvoril oči, vyzerala úplne inak. Bola ešte krajšia, prenádherná. V tú chvíľu som ďakoval osudu, že mi ju poslal do cesty. Bozkával som jej nežne krk zatiaľ čo som prirážal najhlbšie ako som vedel. Cítil som, že už nevydržím. Zrýchlil som a hlboko v nej som prirážal. Vzdychala a prosila nech prestanem. Pošepkal som jej, že onedlho prestanem.

Taký tlak som nikdy necítil, triasol som sa ešte väčšmi, než keď som ako malý strkal klince do elektrickej zástrčky. Cítil som, že už budem. Vášnivo som ju pobozkal, chytil jej prsia a behom chvíle sa urobil do kondómu. V tej polohe som ešte nejakú tú chvíľu ostal, len som nahlas dýchal. Videl som na nej, že aj ona sa urobila.

- Milujem ťa. - pošepkala z posledných síl.

- Milujem ťa. - povedal som s úsmevom, ktorý mi opätovala.

Vytiahol som ho opatrne z nej. Neveril som vlastným očiam, keď som to uvidel.

- Láska? Asi máme problém. - povedal som jej ustarostene.

Z podkrovného bytuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora