Mesačná voda

318 18 3
                                    


Mesačná voda, je pre mňa veľmi dobrým spoločníkom. Ja osobne, si v nej čistím kryštály, polievam s ňou kvety (teda... jeden, kým ho nenapadli mušky a nezomrel :) ) a.. o ďalších veciach napíšem neskôr.

Čo je to mesačná voda? 

- Mesačná voda je v podstate voda, ktorú necháte na mesačnom žiarení. Jednoduché, však? 

LENŽE... nie je to až tak jednoduché. Mesačná voda nesmie ísť na slnečné svetlo. Takže nabíjanie musí prebiehať v noci. Pred svitaním sa musí potom zobrať do vnútra, najlepšie do tieňa. 

Najskôr Vám poviem o niektorých benefitoch mesačnej vody:

1. Neskutočne dobrý a silný nástroj počas manifestácie

2. Zbavuje nás zlej energie a entít 

3. Umožňuje emocionálny balans

4. Čistí energiu

Je mnoho výhod, no toto sú tie, ktoré si pamätám. Samozrejme, je to veľmi silný nástroj vo Witchcrafte. 


Kedy si môžem takúto mesačnú vodu urobiť? 

- Ja ju robím každý mesiac na spln. Preto som si našla lunárny kalendár a zapísala som si dni a časy splnu. Dátumy si určite zapíšte do BoS, pretože sa Vám to bude určite hodiť. 

Tu niektoré máte: 

Lunárny Kalendár 2021

November - 19. 11. 21, 9:59 (presný čas splnu) 

December: 19. 12. 21, 5:37 


Lunárny Kalendár 2022

Január: 17. 1. 22

Február: 16. 2. 22

Marec: 17. 3. 22

Apríl: 16. 4. 22

Máj: 15. 5. 22

Jún: 14. 6. 22

Júl: 13. 7. 22

August: 12. 8. 22

September: 10. 9. 22

Október: 10. 10. 22

November: 8. 11. 22

December: 8. 12. 22


Tak a teraz už keď viete kedy, prečo a načo, môžem Vás naučiť AKO si urobiť mesačnú vodu.


Ako si urobiť mesačnú vodu:

1. Nájdite si nádobku, v ktorej ju budete uskladňovať. Je jedno akú. Môže to byť obyčajný pohár.

2. Nádobku si vydymte, aby ste ju vyčistili. Je to dôležité - všetko, čo používate vo Witchcrafte si vyčistite.

3. Nádobku naplňte vodou. (TIP: používam odstavenú vodu, aby nebola tak moc chlórová.) 

4. Podľa lunárneho kalendára si dajte vodu na žiaru mesiaca. Môžete pridať aj kryštály (nabijú sa spolu s ním, no pozor dajte tam len tie, ktoré sa na mesačnom svetle, a vo vode môžu nabíjať.)

5. Vašu nádobku dajte pred svitaním preč. 


A to je celé! Máte mesačnú vodu a neskutočne veľa spôsobov, ako ju využiť. 


Tu sú moje tipy na využitie: 

1. Pitie

2. Polievanie kvetov

3. Nabíjanie a čistenie kryštálov

4. Čistenie oltáru 

5. Mnohostranné využitie pri zosilnení mágie

Witchcraft |SK|Where stories live. Discover now