Skin-walker

273 18 7
                                    

Toto nie je kapitola o Wicce, ale často som sa s týmto názvom stretávala na sociálnych sieťach. Nevedela som, čo to je, preto som si o tom vyhľadala informácie. Myslím, že to je užitočné.

Skin-walker sa vyskytuje v rôznych kultúrach pod iným názvom.

Ide o čarodejníkov (napol ľudí), ktorí sa vedeli premieňať na zvieratá, niekedy mali len zvieracie časti a chodili ako ľudia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ide o čarodejníkov (napol ľudí), ktorí sa vedeli premieňať na zvieratá, niekedy mali len zvieracie časti a chodili ako ľudia. Majú sivú pokožku, sú vychudnutí.

Týmito skin-walkermi sa stanú po tom, čo zabijú svojho blízkeho. Ide o nejakú démonickú vieru.

Najčastejšie formy skin-walkera sú:
1. Vlk / pes
2. Medveď
3. Liška

Logicky, zabíjajú ľudí, tým že sa ich snažia nalákať k sebe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Logicky, zabíjajú ľudí, tým že sa ich snažia nalákať k sebe. Dokážu dokonalo napodobniť akýkoľvek hlas, zvuk, aby svoju obeť nalákali ku sebe. Hovorí sa, že dokážu identicky napodobniť hlas toho, koho predtým zabili.
Často sa stane, že kričia meno svojej obete.

Dočítala som sa, že najhoršie na tom celom je, že Skin-walker vie, keď na neho myslíš, alebo o ňom rozprávaš. Dokáže ovládať myseľ človeka a čítať ju.

Pár vecí aby ste boli v bezpečí:
1. Ak jazdíte autom (s tým, že sa naozaj hýbete) a počujete ťukanie na okno, nepozerajte sa tam a choďte rýchlejšie.

2. Ak počujete známy hlas kričať v tme, lese uistite sa napríklad telefonátom, či sú to oni. Alebo zavolajte políciu, že niekto kričí o pomoc.

3. NIKDY nehľadajte tieto stvorenia. Všetky sme Wicca viery, neberte iné čarodejnice na ľahkú váhu.

4. Ľudia ktorí toto zažili povedali, že toto sú znamenia, že je blízko vás:
- klopanie na okná, dvere alebo silné búchanie
- búchanie o steny, zvuky škriabania na streche
- sledovanie cez okná
- kričanie, plač dieťaťa
- náhodný zranený človek vychádzajúci z lesa

5. Ak zvuk ktorý počujete, znie zďaleka - je blízko. Ak zvuk, ktorý počujete, znie zblízka - je ďaleko.

Toto je skinwalker ranch - Sherman Ranch. Vyznačuje sa paranormalnymi a UFO javmi vo svojom priestore a okolí.

 Vyznačuje sa paranormalnymi a UFO javmi vo svojom priestore a okolí

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rodina Myersová

Postavili si v rokoch 1905 - ? Na tomto mieste ranč. Z pôvodných budov sa ale odsťahovali a postavili si nové domčeky, na druhej strane svojho pozemku. Do neobývaných budov sa nasťahovala ďalšia rodina, ktorá hlásila zvláštne javy v okolí. Svetelné gule, objekty na oblohe veľké ako futbalové ihrisko a pod.

V tú istú dobu, začali farmári z okolia hlásiť brutálne zabitý dobytok na ich farmách.

Zvláštnosťou bolo, že už v 17. Storočí, existovali zápisky o týchto udalostiach na tom istom mieste.

Zvláštne udalosti sa tam dejú dodnes, pod skúmaním vedeckých tímov USA.

Neviem ako vás, ale mňa táto kapitola dosť vydesila. Ďalšie kapitoly už budú o spells a predmetoch Wicca.

Nezabudnite dať votik prosím <3 ďakujem.

Witchcraft |SK|Where stories live. Discover now