Moja obľúbená téma, pretože som to skúšala už ako malá. Ani som si neuvedomovala, že ide o niečo neprirodzené. Pamätám si, že som sa každý večer, snažila dostať do ríše, kde som bojovala po boku drakov alebo dinosaurov - aj sa tak párkrát stalo... teda myslím.
Moje skúsenosti s... presúvaním sa z reality do reality, ak sa to tak dá nazvať, mám aj z tejto doby. Neboli priamo chcené, ale stalo sa. Stačilo, že som večer čítala fanfikcie s Lokim a v sne, sme sa mali brať (keď som sa zobudila, prišlo mi to neskutočne vtipné, pretože viem aký Loki je).
Každopádne, v tejto kapitole, Vám opíšem, ako shiftujem ja, čo to je a potom, nejaké tipy od youtuberiek.
Čo je shifting?
Je to vlastne prenášanie nášho vedomia z reality do reality. Tieto reality, si môžete vytvoriť sami alebo sú to vlastne para-vesmíry, kde ste urobili iné rozhodnutie. Je naozaj veľa miest, kde sa môžete presunúť. Môžu to byť filmy, seriály, fiktívne svety, do dejov kníh jednoducho kamkoľvek. Ide len o vašu fantáziu.
Shifting môže byť nebezpečný!
Prečo?
Pretože sa môžete dostať do reality, do ktorej by ste sa nechceli dostať. Môže to byť bojová zóna a z toho, že ste sa chceli dostať do reality s poníkmi vznikne boj o život.
V tej chvíli je fajn uvedomiť si, že to je ako sen. Vaše telo je úplne v poriadku, v posteli a snažte sa zobudiť.
Alebo je tu horší prípad, kedy sa Vám nebude dariť z reality dostať - podobná vec sa môže stať pri astrálnom cestovaní
(Cestovaní? Myslím, že sa to tak volá. O túto tému som sa zaujímala veľmi dávno. Ak chcete urobím o tom kapitolku ;).)
Na shifting existuje mnoho postupov, musíte si nájsť ten, ktorý Vám najviac vyhovuje. Opíšem Vám tu teda môj a postupy, ktoré som našla.
Môj postup:
Je veľmi jednoduchý. V podstate sa snažíte pred spánkom zrelaxovať, upokojiť sa a vyčistiť si úplne hlavu. Na toto najlepšie pomáhajú meditácie tak pätnásť minút pred spaním. V takomto stave si minimálne veľmi dobre pospíte, ak to skombinujete s nejakou levanduľovou vôňou alebo sviečkou (levanduľa pomáha človeku zaspať. Má upokojujúce účinky, takže ak máte problémy so spánkom tak si dajte do postele levanduľový vankúšik.) máte zaručený kvalitný spánok. Na youtube, nájdete meditačné videá s návodom, čo robiť. Meditačné videá som skúšala, no nie na shifting, takže Vám neviem povedať, čo sa tam robí.
Po zrelaxovaní sa snažte myslieť na to, kam sa chcete dostať. Ja, som teda myslela na Lokiho, že by som s ním chcela sen, vidieť ho a mať magické schopnosti (udalosti sa ale vydali inou cestou... *svadobná hudba*). Predstavte si svet, kde chcete byť. Ako vyzeráte, čo máte oblečené a podobne. Kedysi som si predstavovala svet dinosaurov, ich rôzne druhy, prostredie - nejaká divočina a potom môj tím, s ktorým som išla bojovať proti nejakým ľubovoľným nepriateľom, čo tam v tej danej situácii boli. A to bolo v podstate všetko, celá veda. No v realite, by ste toho mali urobiť viac, ako len myslieť na dané prostredie a čo chcete robiť.
YOU ARE READING
Witchcraft |SK|
Non-FictionTáto kniha, slúži ako príručka/učenie o witchcrafte. Zároveň, tu popisujem moju skúsenosť a situácie, ktoré sa mi stali. Nájdeš tu: 1. Základné info o rôznych témach z oblasti Witchcraft 2. Veci, ktoré si môžeš zapísať do svojej vlastnej knižky Boo...