Meditácie

86 9 0
                                    


Meditácie. Veľmi dlho som nimi opovrhovala. Meditácia pre mňa bola len sadnutie do tureckého sedu, pustenie meditačnej hudby a robenie:,,hmmmm". Nie je to tak. Samozrejme, mnohým ľuďom to funguje. Mne vôbec nie.

Aby som meditovala, musím urobiť tak milión vecí. Najskôr vám chcem ale povedať, čo to tá meditácia je.

Meditovanie, má v človeku vyvolať pokoj. Malo by nás priniesť do stavu kľudu, pozornosti a kontroly.

Ale prečo kontroly?
Pretože, počas meditovania, je dôležité sa sústrediť na svoj dych. Ak robíte nejaké konkrétne meditácie, napríklad pred shiftingom, musíte zapojiť aj predstavivosť. Na to všetko je dôležité sústredenie. A ak sa chcete sústrediť, musíte mať kontrolu nad svojou mysľou.

Každopádne, meditácia je veľmi prospešná. Či chcete robiť witchcraft alebo nie, odporúčam meditovať každému človeku.

Po práci, namáhavých dňoch, ťažkých hodinách strávených v škole, je uvoľnenie mysle a tela tá najlepšia vec akú si môžete dopriať.

Na čo, využívam meditovanie ja?

1. Shifting
S meditáciu sa mi lepšie uvoľňuje a predstavuje moja druhá realita.

2. Keď sa necítim dobre
Večer pred spaním si pustím hudbu na meditovanie a zaspí sa mi ako bábätku.

3. Keď sa chcem spojiť s duchovnými vodcami

4. Pred veštením tarot
Je dôležité meditovať pred každým veštením. Meditovanie napomôže lepšie sa spojiť s kartami a vodcami, odpovede tak budú o niečo jasnejšie.

Čo ak neviem meditovať? Kde mám začať?
Ja osobne si rada púšťam "guided meditations" na Spotify. Väčšinou sa jedná o kategóriu podcasty, keďže tieto nahrávky majú 20+ minút. Nastavujem si časovač vypnutia a ak zaspím, po skončení epizódy sa mi Spotify vypne. Je to podľa mňa lepšie, ako keď som začínala a púšťala som si videá na YouTube. Kazila sa tým batéria na mojom telefóne a väčšinou s av polovici pustili nechcené reklamy, po ktorých som chytala infarkt. XD

Guided meditations: ide v nich o to, že vás počas nahrávky niekto navádza. Počas shifting nahrávky, vám môžu hovoriť, čo si máte predstavovať, ako správne dýchať, do akej polohy si ľahnúť a podobne. Je to skvelý začiatok, môžete sa potom podľa toho odraziť aj ďalej.

Ako teraz meditujem ja?

1. Upracem si okolie
Cítim sa tak lepšie, mám pocit, že moju meditáciu nič nepreruší myslenie na neporiadok okolo mňa

2. Meditujem, keď som sama, alebo v noci
Samozrejme je to ľubovoľné. Ale ja viem, že ma nikto nebude vyrušovať. Na začiatkoch sa mi to stávalo, nebola som potom tak moc spokojná s meditáciou ako teraz.
Keď sa raz správne uvoľníte, verte mi, že nebudete chcieť, aby vás niekto vyrušil :).

3. Zapaľujem si sviečky a vonné tyčinky
Pre mňa ide čisto iba o pocit bezpečia, pokoja, svetlo sviečok vo mne vyvoláva teplo a ešte aj krásne voňajú.

4. Vydymovanie izby
Izbu si vždy pre istotu očistím, od zlých energií.

5. Meditujem s kryštálmi
Občas si vezmem pre lepšie prúdenie energie aj pár kryštálov a rozmiestnim si ich po tele. Jeden si dávam napríklad na čelo, ďalšie dva do dlaní a jeden na hruď. Je to ale čisto ľubovoľné.

6. Meditujem v ľahu
Je to pre mňa pohodlnejšie, môžem sa viac uvoľniť a nemyslieť na to, či nemám prehnutý chrbát. Samozrejme, je to na vás, v akej polohe budete meditovať ale ak by som vám mala odporučiť jednu, tak je to určite ľah v posteli. ;)

Na čo všetko môže byť dobrá meditácia?

1. Na posilnenie našej psychiky
2. Rozvíjanie našich schopností
3. Práca s čakrami
4. Otvorenie tretieho oka
5. Pre lepšie fyzické zdravie
6. Zlepšenie krvného tlaku
7. Okysličenie celého organizmu
8. Tlmí symptómy depresie a úzkosti
9. Lepší a kvalitnejší spánok
8. Stávame sa viac otvorenými a chápavými
9. Pomáha nám vnímať svoje myšlienky

Je mnoho ďalších dobrých účinkov meditácie na našu psychiku a organizmus. Najlepšie je na to ale prísť sám. Preto vrelo, VEĽMI vrelo odporúčam začať meditovať.

Čo ak, mám veľmi divoké myšlienky a neviem sa sústrediť?
Začnite s krátkymi meditáciami. Päť minút denne, je tiež skvelý začiatok. Nemusíte sa trápiť s dlhými meditáciami.

Hlavne!
V tomto nie sú dané pravidlá. Všetci si musíte nájsť vlastný spôsob, ktorý Vám vyhovuje a je Vám príjemný.

Na koniec Vám sem šupnem malú citáciu:

,,Meditácia je priama cesta, k základnej príprave, na učenie sa umeniu byť."

- Erich Fromm

Ďakujem Vám všetkým za podporu a prajem Vám krásny deň. <3

Witchcraft |SK|Where stories live. Discover now