Čo je to kryštál?
Na túto otázku, si vie každá wicca odpovedať sama. Ale pre tých, čo nevedia, čo je kryštál:
Je to teleso, ktoré vzniká kryštalizáciou. Toto teleso - kryštál na to musí mať na tento jav vhodné podmienky. Má mnoho hrán, je nepravidelný. Kryštál, za vhodných podmienok stále rastie.
Kryštály síce majú rôznu veľkosť ale to vôbec nezávisí na tom, akú veľkú silu budú mať. O kryštály sa treba starať. Čistiť ich, nabíjať a aj umývať.
O kryštáloch si musíte najskôr veľa zistiť. Či môžu ísť na slnko, do vody, akú majú funkciu a podobne.
Kde nájdem kryštály?
V starých baníckych oblastiach, v blízkosti potokov, riek. Ako dobré miesto pre hľadateľov, sa považuje Banská Bystrica, Banská Štiavnica, Španá dolina a podobne...
Ale ak nie ste zberatelia, kryštály si môžete aj kúpiť. Veľmi dobrá internetová stránka, z ktorej nakupujem aj ja, je napríklad Zazracnekamene.sk. Je to naozaj neuveriteľný obchod, majú super ceny. Len musíte dávať pozor na dostupnosť napríklad Ametystu, pretože ten sa tam veľmi rýchlo predáva. V mojom okolí mám obchody ako napríklad: Kryštália, Feng šuej a iné.
Zoznam internetových stránok:
1. zazracnekamene.sk
2. fengsuej-obchod
3. svet-mineralov
4. kamienkovo.sk
a iné...Spomínam si, že keď som prvýkrát chcela nakupovať kryštály, ťažko sa hľadala nejaká spoľahlivá stránka s dobrými cenami a preto, Vám som tu nejaké vypísala.
Aké druhy kryštálov, si môžem zakúpiť?
SUROVÉ KRYŠTÁLY:
Sú podobné tým, čo nájdeme vonku ako štrk. Sama mám jeden doma a musím povedať, že ak budem nabudúce objednávať, zoberiem si neopracovaných - surových viac. Podľa môjho názoru sú krásne, aj keď nevidno ich krásne farby tak, ako pri opracovaných.
Majú obrovskú silu hlavne preto, lebo sa zachovala ich naturálna podoba. Pamätajte, nie vždy to tak ale musí byť!
DRÚZY
Po finančnej stránke sú najdrahšie z tých, ktoré si môžete kúpiť. Podľa mňa, sú ale najkrajšie z tých, ktoré si môžete kúpiť.
Sú to prírodné trsy kryštálov vyrastajúce z jedného základu. Majú hrany a vrcholy.
YOU ARE READING
Witchcraft |SK|
Non-FictionTáto kniha, slúži ako príručka/učenie o witchcrafte. Zároveň, tu popisujem moju skúsenosť a situácie, ktoré sa mi stali. Nájdeš tu: 1. Základné info o rôznych témach z oblasti Witchcraft 2. Veci, ktoré si môžeš zapísať do svojej vlastnej knižky Boo...