A nyitó szerkezethez léptem, hogy kinyissam, de nem nyílt. Bezártak. Csak én és JJ voltunk a szobában.
- Hahó! Nyissa ki valaki - ordítottam. Nagyon megijedtem. Egy random ember ránk zárta az ajtót. Azt sem tudom miért. Senkinek nem ártottam. Lehet, hogy csak JJ-t akarták bezárni. Vajon JJ ártott valakinek? De, ha ártott is miért zárnák be egy szobába? Az ablakon is kitudna mászni. Az ablak! Hogy lehetsz ilyen hülye Ashley, hogy nem jutott hamarabb az eszedbe. Gyorsan az ablakhoz futottam. Megpróbáltam kinyitni, de sehogy sem akart sikerülni.
- Segíthetnél egy kicsit - fordultam JJ felé. Eddig csak én csináltam mindent. Meg sem próbált segíteni. Ennyire nem szeretne innen kijutni? Ő nem fél? Jó ő a híres JJ Maybank, aki semmitől és senkitől nem fél - gondoltam magamba.
- Jólvan na. Megyek már - mondta majd mellém lépett. Ő is megpróbálta kinyitni az ablakot, de neki sem ment. Valaki nagyon jól kitalálta ezt az egészet. De mi lehet ezzel a célja? Mit akar elérni? Minek zárt be minket ide? Mit akarhat tőlünk? - ezek és ilyen felé gondolatok kavarogtak a fejembe.
Erőt vettem magamon és JJ felé fordultam. Százszázalék, hogy csinált valami hülyeséget és most miatta vagyunk ide bezárva. Ha megtudom mit csinált talán közösen kitudunk találni valamit. Meg hát persze közelebb kerülnénk egymáshoz. Közelebb, mint most. ASHLEY!!! TE HÜLYE! MIKET GONDOLSZ TE!!? - ordítottam magamnak gondolataimban.
- JJ... Te csináltál valamit, ami miatt volt oka valakinek bezárták ide? - kérdeztem rá félve a választól. Szőke barátom csak értettem fejjel meredt rám - Miattad vagyunk ide bezárva? - kérdeztem most érthetőbben. JJ-nek leesett, hogy most őt hibáztatom azért mert bezárták ide. Lehet tényleg őt hibáztatom. Elmondta, hogy milyen dolgokat csinált. Mióta tudom az ilyen esetekkor mindig JJ-re fogok tippelni. Mire gondolatom végére érhettem volna JJ sértődőtten lépett el mellőlem. Ebből veszekedés lesz úgy érzem.
- Hogy kérdezhetsz ilyet? - nézett rám sértődőtt tekintettel - Azért hiszed azt, hogy én voltam, mert rohadt sok szarságot csináltam míg nem voltál itt? Ha igen akkor felvilágosítalak egy kicsit draga Ashley - nézett rám már lenézően. Hogy ebből mekkora veszekedés lesz. Ha JJ kinyitja a száját dühösen onnan csak káromkodások fognak kijönni.
- Tehát az első dolgok, amit el kell magyaráznom az az, hogy miért csináltam ennyi faszságot igaz? - kérdezte. Én csak bólintottam és vártam, hogy folytassa - Tehát drága Ashley. Azért csináltam olyan nagy és kurva sok faszságot, mert nem tudtam elviselni, hogy nem vagy mellettem. Elmentél! Rám nem is gondoltál! Itthagytál Ashley! Pedig te is jól tudtad, hogy nem kell elmenned! De nem! Te rohadtul elakartál menni! És tudod miért akartál elmenni? - nézett rám teljes komolysággal és könnyes szemekkel. Nagyon kiborult. Nemlegesen bólintottam és vártam a dovábbiakat.
- Azért... Azért mentél el és hagytál magamra, mert féltél! Féltél tőlem! Féltél az érzésektől! A sajátodétól és az enyémtől! Féltél, mert úgy gondoltad túl fiatal vagy! Féltél attól, ha aznap össze jössz velem egyszer elveszítenél! És tudod mi ebben a legszarabb? - nézett még mindig a szemembe. Ismét nemlegesen bólintottam - Hogy rohadtul, de féltél ezért elmentél! És pont akkor mentél el! Pont aznap! Újévkor! Azon a napon... A tűzijátékkor.... Akkor ott és mindenki előtt terveztelek megcsókolni és megkérdezni, hogy lennél-e a barátnőm, de nem! Te nem voltál ott! Elmentél! És az a legszarabb érzés, hogy ez a mai napig nem múlt el! Már lassan négy éve, hogy teljesen beléd estem Ashley! Igen! Én, a nagy JJ Maybank szerelmes. Szerelmes már lassan négy éve a legjobb barátjába - nem bírtam tovább. Utat engedtem könnyeimnek. JJ az ablakhoz lépett majd a függönyből(?) Elő vett egy kulcsot. Az ajtóhoz sétált és kinyitotta, majd elsétált. A földre rogytam és csak sírtam.
JJ szemszöge
- Na? Hogy ment? Együtt vagytok? - ugrott a nyakamba Kiara.
- Kurvára, de nem! Nem szeretnék vele többet találkozni - hajtottam le a fejem és kikerültem Kie-t. Elindultam a kijárat felé, de Rafe és a gyökér haverjai pont ott álltak így a hátsó kijáratot választottam.
- Hova mész Sneci? - kiabált utánam Topper. Nem figyeltem rájuk. Csak mentem tovább.
- Ha kérdeznek illik válaszolni - lépett elém Rafe. Csatak részeg. A hányinger kapott el, amint megéreztem a tömény alkohol szagát. Pedig én eléggé bírom a piát.
- Tünj az utamból Rafe - néztem rá szikrákat szóró szemekkel.
- Miért mi lesz, JJ? - kérdezte gúnyosan. Ha ez így még tovább tényleg elfogok borulni.
- Ehhez most nincs kedvem Cameron szóval kérlek most az egyszer ne legyen balhé - néztem unottan.
- Jaj a nagy JJ Maybank szépen is tud beszélni? - kérdezte nevetve
- Tényleg? Amúgy mi a helyzet Ashley-vel? Neki is beadtad, hogy bejön csak, hogy megdughasd? - kérdezte Sarah nyomorék pasija, Topper.
- Ashley más! És ő nem olyan, mint a többi lány - sziszegtem fogaim között.
- Rafe mond el neki - paskolta meg haverja vállát.
- Mit mondjon el? - értetlenkedtem.
- Tudod... Még mielőtt Ashley elment volna együtt voltunk. És hát tudod... Nekem adta a szűzességét - mosolygott gúnyosan - élvezet volt hallgatni, ahogy a nevemet síkitotta mikor elment. Na, de, amit a szájával és a kezével képes csinálni. Huh... Az valami fantasztikus.
- Kuss! Kussolj el Rafe! - hallottam meg Kiara hangját. Élet mentő vagy te lány.
- Jaj Kie te is itt vagy már. Ez csak egyre jobb lesz - nevetett Kelce.
- JJ gyere. Megyünk - nyújtotta a kezet Kie.
Megfogtam majd elindultunk a kijárat felé. John B és Pope már ott voltak, de Ashley sehol.
- Cső J - köszönt egyszerre Pope és JB. Csak biccentettem és a tömeget kezdtem bámulni hátha észreveszem Ashley-t valahol, de nem. Nem találtam. Kiara felé fordultam és csak néztem.
- JJ miért bámulsz ennyi? - nevetett.
- Ash... - ennyit tudtam mondani, mert meghallottam a hangját. Tekintetek egyből oda kaptam. Topper és Rafe a hátsó kijáraton viszik ki.
- JJ! - ordította. Nem vártunk tovább. Utánuk mentünk. Mire kiértünk Ash a füvön feküdt. Rafe a két lábát lefogta míg Topper a kettő kezét. A mocskos Flúgosok. Agyam elborult. Megindultam feléjük....
Haliii🥰
Itt is lenne a folytatás. Remélem nem kellett sokat várnotok rá.
Remélem mindenkinek tetszik és, hogy várjátok a folytatást.
Ha valakinek van ötlete a könyvhőz az privátban írja le, mert szívesen elfogadom őket és próbálom felhasználni őket és ihletem sincs nagyon és unalmas részeket nem nagyon szeretnék nektek hozni, de megvárakoztatni sem szeretnélek titeket avval, hogy nincs rész ezért vannak uncsi részek.☹️
YOU ARE READING
𝗕𝗮𝗿á𝘁𝘀á𝗴 𝗘𝘅𝘁𝗿á𝗸𝗸𝗮𝗹|𝚓𝚓 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚊𝚗𝚔(𝕤𝕫𝕦𝕟𝕖𝕥𝕖𝕝!)
RandomRemélem mindenkinek tetszeni fog ez a könyv. Segítséget, ötleteket szívesen elfogadok.❤️ ‼️Tartalmazhat‼️: -🔞-os jelenetek - Trágár szavak - erőszak |a könyvet másolni tilos!| |eredeti író:Natsumi-senpai| Kezdés: 2021.Oktober 31. Befejezve: