Újra együtt a csapat

1.5K 45 3
                                    

JJ elvette a kezeit én meg nevetve leszálltam róla. A gardróbomhoz kullogtam, hogy válasszak magamnak egy ruhát. JJ és anya csak értetlen tekintettel meredtek rám.

- Mi az? - fordultam feléjük.

- Minek akarsz átöltözni? - értetlenkedett a szőke. Ahh ezt nem hiszem el. Ez tényleg ilyen hülye. Leeshetett volna neki, hogy valahova szeretnék menni és ez a valahova John B-t, Kie-t és Pope-ot takarta.

- Hát szerinted az ember minek keres magának ruhát? - vissza fordultam a szekrényemhez és kivettem két darabot.
Egy spagetti pántos fekete "butterfly" feliratos trikót, aminek a két vékony pántján egy-egy pillangó díszelgett. Hozzá kivettem egy sötétzöld rövid farmer nadrágot.

[Lásd a képen]

Gyorsan beszaladtam a fürdőbe, hogy átöltözzek

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Gyorsan beszaladtam a fürdőbe, hogy átöltözzek. Miután átöltöztem JJ elé álltam, hogy elmondja, hogy áll rajtam a ruha.

- Na? Hogy áll? - mosolyogtam, mint a tejbetök.

- Wow! Ash! Rohadt jól nézek ki - csodálkozott. Megöleltem, és már rohantam is ki a szobából majd le a lépcsőn. Gyorsan felhúztam a cipőm és vártam, hogy JJ avval a nagymama lassú tempójával leérjen végre és indulhassunk.

- JJ haladj már! Ennél még a halott dédnagyanyám is gyorsabb - sürgettem a szőkét, de sehogy sem akart haladni - JJ, ha nem haladsz itt hagylak!

Erre már JJ ott is termedt mellettem. Elköszöntem még anyától és már indultunk is. JJ azt mondta, hogy a mi házunktól nincs messze John B háza.

- JJ.... - fordítottam a fejem az említett felé.

- Hm - tett a szőke is úgy, mint én.

- Mikor elköltöztünk... Három évvel ezelőtt... Te meg gondoltál rám - fejemet lehajtottam és az utat kezdtem kémlelni, mintha olyan érdekes lenne. JJ kuncogására figyeltem fel.

- Min nevetsz? - néztem rá értetlen tekintettel.

- Csak azon, hogy eltudod azt képzelni, hogy miután elhagytál nem gondoltam rád. Pedig ez nem így van. Minden nap gondoltam rád Ash - mosolygott rám. A válasza hallatán sokkal jobb kedvem lett, mint előbb volt. Gondolt rám. Fülig érő mosollyal sétáltam a szőke mellett. Ezt a mosolyt senki nem tudja lehervasztani az arcomról. Az út további részében nem szóltunk egymáshoz.

*John B házánál*

Körülbelül tíz-tízenöt perc az út John B házától a mi házunkig. Egy igen megviselt házhoz érkeztünk. Biztos otthonos azok ellenére, ahogy kívül kinéz. De nem is szidom John B házát. Ha neki ez megfelel akkor rendben van.
Elindultunk a ház felé.

𝗕𝗮𝗿á𝘁𝘀á𝗴 𝗘𝘅𝘁𝗿á𝗸𝗸𝗮𝗹|𝚓𝚓 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚊𝚗𝚔(𝕤𝕫𝕦𝕟𝕖𝕥𝕖𝕝!)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon