Hoofdstuk 2

401 18 2
                                    

POV MARLOES

Iedereen krijgt een kamer zegt Dioni, Kom maar mee schoonheid zegt Samuel en knipoogt naar me, ik rol met mijn ogen en loop Sam achterna. Hier slaap je samen met mij, WACHT samen met jou in 1 bed, Sam knikt, eejeej dacht het niet jongetje, Dacht het wel MEISJE zegt die en komt op me af lopen ik loop steeds verder achteruit tot ik tegen de muur aankom, Samuel duwt me nog iets harder tegen de muur en geeft kusjes in mijn nek, Luister 'schatje' als je niet luisterd naar ons dan kan het je dood worden Ronaldo zal je doden, Morgen beginnen we beneden eerst met vechten zegt Samuel. OMG ik zit in een fucking mafia? Ik loop naar de andere kamer naast ons waar Suni en Dioni zitten, HEEII, HOII, Dioni loopt weg naar Samuel bij de deur, Ik hoorde net van Samuel dus als we niet luisteren naar hun dat het onze dood wordt dan vermoord Ronaldo ons, Ja Dioni zei net ook als zo iets ik ben best wel bang, Kijk dat moet je niet laten merken want dat willen ze juist we moeten wel luisteren maar niet extreem zielig gaan doen..

POV STERRE

Sterre? vraagt Marloes die binnen komt, Ja? heb je al gehoord wat Ronaldo doet als we niet luisteren? Jupp Zoë en Demi ook al ze waren hier Demi was helemaal overstuur maar ik heb gezegt dat ze niet moet laten merken dat ze bang is want dat willen ze juist.. en morgen gaan we vechten ofzo?

POV MARLOES

Sam waar liggen eigelijk kleren vraag ik aan hem, in de kast daar mijn kleren zitten erook in, ik pak een shirt die wel lang is en trek m aan en Samuel kijkt met grote ogen me aan dat worden we geroepen door Ronaldo, We zijn in gevaar zegt Ronaldo het kan namelijk zijn dat er vijanden komen vandaag.. op dat moment horen we schoten van pistolen.. Suni en de andere meiden rennen naar boven, Suni en ik liggen samen onder Samuel en mijn bed, Tegenover ons liggen Demi, Sterre en Zoë onder de grote kast dan komen er mensen binnen die niet herkenbaar zijn en horen een harde knal en iemand neervallen met allemaal bloed om zich heen...

WORDT VERVOLGT!!

Wie is het die dood is geschoten, Hoe loopt het af? Waarom zijn ze hier?

Je leest het in Hoofdstuk 3

Kidnapping bij (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu