POV Marloes
Ik lig in bed en het is nood weer buiten. Meestal was Samuel er om mij te beschermen maar ja die heb ik al een half jaar lang niet gezien. Ze zijn goed van de politie afgekomen maar hebben nooit meer wat van hun laten horen. Ik ben veranderd ik heb gevoel.. Ik ben niet meer aggeresief maar heb nog wel woedenaanvallen.. Ik mis Samuel gek genoeg wel.. Ik loop naar Zoë haar kamer. Zoë ik ben bang fluister ik, ik ook Cassius beschermde mij altijd snikt ze. Kom ik troost haar en val toch nog in slaap.Ik word wakker van vel licht. Ik loop naar mijn eigen kamer en kijk uit het raam. Er staat een zwarte auto en tot me schrik zie ik Samuel zijn hoofd erin. Ik ren naar Zoë dr kamer. Zoë sis ik de dde jongens zijn hier. WAT roept ze en gaat recht op zitten. Ze zit in een zwart busje ik ik zag Sssamuel zijn hoofd stotter ik. Mama en Bart zijn op wereld rijs dus we zijn alleen thuis. Er word aangebeld ik loop zachtjes naar beneden en kijk door de deur wie er staat. De jongens ze staan hier voor de deur het liefst zal ik open doen maar ik ben ook wel bang ik ren naar boven. WE WETEN DAT JULLIE THUIS ZIJN roept 1 van hun. We horen de voordeur open gaan ik duw Zoë en mij in de badkamer en doen de deur opslot. Tuurlijk krijgen de jongens dat ook open we verstoppen ons ik de kast. Jullie zijn hier maar waar vraagt Kaj. Ik zie aan Zoë dat ze moet niezen. Hatsu. De kast deuren worden open geropt en Kaj roept heel hard IK HEB ZE. Samuel komt binnen lopen en ziet mij in mijn pyjama. Jullie krijgen tijd op omtekleden en koffers in te pakken. Huh vraagt Zoë, jullie gaan bij ons wonen. Sterre is er al. Ohh daarom is Jai er niet bij.. Met alle meiden hebben we contact gehouden behalve Demi die heeft nooit meer wat laten horen. Sunidhi is er trouwens ook zegt Dioni tegen de jongens. Zijn hun vrijwillig meegegaan? Jupp had je niet gedacht he! Ik loop naar mijn kamer en Samuel loopt me achterna. Rot op sis ik, ik zie hem schrikken, waarom grijnst hij. Ik je ik ja ik dacht echt dat je verliefd op me was maar blijkbaar en ik maak mijn zin niet af en gooi de deur vlak voor zijn neus dicht. Ik pak een croptop met een witte jeans en adidas schoenen. Voor de rest pak ik mijn koffer in. Ik doe de deur open en Samuel staat er nog steeds maar dan met rode ogen.. Ik heb dit nog nooit tegen iemand gezegt Marloes maar ik hou van je.. Wait say you now you love me. Ja dat zei ik Marloes. Het enige wat ik kan doen is hem knuffelen en overal kusjes geven. Vroeger liet hij het nooit toe en knuffelde hij niet terug maar nu wel. Alslaatst kom ik bij zijn mond en kus heb vrijwillig op zijn mond eerst schrikt hij maar hersteld zich snel en kust terug.
----------------------------------------
Kort even.. Jullie denken hmm niks spannends maar de jongens zijn veranderd naar lief.. Ze hebben met de meisjes hun ouders afgesproken dat ze naar hun huis gaan om beschermt te worden voor Richard hij zit in de cel voor levens lang maar denk hij heeft ook mannetjes en de jongens zijn bang.. Er gebeurd dus heus wel wat.. Maar ze zijn niet meer gekidnapt door bbrave.
JE LEEST
Kidnapping bij (B-Brave)
Fanfiction5 Meisjes worden gekidnapt door 5 Jongens. De meiden moeten mee doen met een groep, de jongens moeten van hun baas de meisjes leren schieten en vechten. MAAR wat nou als je verliefd wordt op 1 van de meisjes en andersom op 1 van de jongens...