POV Samuel
We hebben een nieuwe beveiliger alleen zoals jullie weten heeft iedereen die al behalve Marloes dus dat deed ik even vertel ik. Maar iemand heeft zich aangemeld en ja die is vandaag aangenomen en word de beveiliger van Marloes.. Er is nog iemand aangenomen en die staat beneden bij de deur zo dat jullie niet ontsnappen vertel ik aan de meisjes.POV Marloes
Dit is Jan die bewaakt beneden zegt Samuel. Hmmm die mag er wel wezen hoor denk ik, dit is Bart hij bewaakt Marloesje zegt Samuel en knipoogt naar mij. WAT DAT DAT IS MIJN STIEFVADER!! Denk ik maar zeg het maar niet. Ik word volgens mij lijk bleek en wil zo snel mogelijk hier weg. Ik loop naar boven en Bart loopt me natuurlijk achterna want hij is mijn beveiliger. Zoë komt me ook achterna, ken je hem ergens van vraagt ze. Hij is mijn stiefvader fluister ik we gingen die dag dat ik hier kwam zijn dochter ontmoeten fluister ik. Ik ben zijn dochter fluisterd Zoë heel zacht zodat niemand het hoort. Dus jjij bbent mijn Zusje vraag ik wat harder. Blijkbaar zegt Zoë wat blijer en knuffelt mij. Dames ik weet dat jullie mij kennen zegt Bart, maar ik ben hier niks voor niks fluisterd hij nu ook. Ik ben agent en ben hier undercover om dit zaakje op te lossen ik heb een camera hier en als de politie iets verdachts ziet grijpen ze in. Maar Samuel,Kaj,Cassius, Jai en Dioni hebben hier niks mee te maken pap zegt Zoë. Zij hebben precies het zelfde als ons en wij worden net als hun.. Ja maar ik bedoel als die Ronaldo en Richard komen. Wait wie the fuck is Richard vraag ik. Ronaldo is de baas als hij iets overkomt dan is Richard de baas zegt Bart. Zoë en ik kijken elkaar aan. We rennen naar beneden en zeggen dat Er nog iemand is die ons vasthoud. De deur slaat open en komt iemand naar binnen.Heeei allemaal.
Wie staat er in de deur? Politie of Richard? Weten de jongens van Bart af?
JE LEEST
Kidnapping bij (B-Brave)
Fanfictie5 Meisjes worden gekidnapt door 5 Jongens. De meiden moeten mee doen met een groep, de jongens moeten van hun baas de meisjes leren schieten en vechten. MAAR wat nou als je verliefd wordt op 1 van de meisjes en andersom op 1 van de jongens...