Hoofdstuk 13

203 14 1
                                    

POV Marloes
We komen bij een mega villa waar Sun al staat. Ik stap uit en ren naar haar toe en knuffel haar alleen we vallen om, meiden rustig zegt een man die verdacht veel op richard lijkt. We rennen naar de jongens. Uh er staat een oude man voor het hek die heel veel op Richard lijkt roept Sun en springt bij Dioni op schoot. Samuel loopt naar de camera en roept door de speaker dat het inderdaad Richard is. Alle beveiligers gaan er naar toe en slaan hem inelkaar.. Ik loop naar de bank en plof me op Sam zijn schoot, au ik heb ook nog gevoelens zegt Sam nep boos. Ohg schatje toch zeg ik en geef hem een kusje. Richard komt binnen gestormt en pak Sunidhi beet en houd een geweer tegen haar hoofd ik sla mijn hand voor mijn mond. Laat haar los je schiet hier niks mee op zegt Dioni rustig. Samuel valt hem van achteren aan en Sun rent naar mij en Dioni. Ik kijk aandachtig hoor richard met Sam vecht. Dan valt mij het pistool op de grond op. Ik pak het op en roep. LAAT ELKAAR LOS NU. Schatje rustig zegt Sam en loopt bij Richard weg. Laat ons met rust sis ik. Richard pakt ineens Sam en houd een mes tegen sam zijn buik. Uitkijken Dame of ik steek je schatje neer sist hij terug. Laat hem los nu! Ik zie dat hij de mes steeds verder in zijn vel gaat en hij een pijnlijk gezicht trekt. Net op het moment dat Richard zijn hand jeukt pakt Sam de mes af en schiet ik hem in zijn been. Richard valt op de grond en bloed er komen beveiligers aan en pakken Richard en gooien hem buiten de poort.fucked up ik heb zojuist iemand neer geschoten..

Kidnapping bij (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu