Hoofdstuk 9

258 15 2
                                    

POV Marloes
VRIJJJJJJ roept Sun uit het niks.. Luister schat dat hij dood is betekend dat jullie niet vrij zijn zegt Dioni met een pedo face.. Misschien vermoorden wij jullie nou wel zegt Dioni. Voor dat ik het weet sla ik Dioni in zijn gezicht en vecht ik met hem. Ik word van hem afgetrokken en Sun kijkt me aan met een wtf-doe-jij gezicht, Luister moppie je was hier zelf mee eens zeg ik tegen Dioni en je moet met je fucking poten van mijn beste vriendin afblijven zeg ik er direct achteraan tegen Dioni, EN JIJ VAN MIJ roep ik tegen Samuel. Onze ouders komen vanmiddag langs zegt Kaj en jullie zijn onze vriendinnen zegt Jai erachteraan. Weten hun hier vanaf dat jullie werken voor maar ik word onderbroken door Samuel, TUURLIJK WETEN DIE HIER NIKS VANAF SLET roept hij boos tegen mij. HOEZO BEN IK EEN SLET JIJ BENT DIEGENE DIE MIJ VERKRACHT HOOR roep ik terug, Samuel trekt een pistool, Wat zei je zegt hij, DAT DACHT IK AL zegt hij boos, Wat wil je doen dan mij dood schieten ga je hang dan ben ik van deze shit af zeg ik tegen hem met tranen in mijn ogen. Samuel trekt zijn pistool weg en loopt naar boven. Ik loop ook naar boven en kom Samuel op bed tegen, Wat moet je nou weer zegt hij, Ja sorry hoor ik slaap hier ook kraak ik hem af. Ik ga naast hem zitten, Het spijt me zeg ik voor het eerst tegen Samuel. Mij ook zegt hij ik mag je niet verkrachten maar we moesten het doen anders... Anders worden jullie vermoord en dat kan ik jou niet aan doen. Wacht ik daarom Demi neergeschoten omdat Kaj niks deed vraag ik aan hem. Jupp zegt Sam.. Marloes je moet weten dat ik van je houd zegt Samuel.. Ik loop weg naar beneden.

POV Kaj
Ik loop naar onze kamer van Demi en mij, Demi is nog niet bijgekomen maar ademt wel. Ik had nooit gedacht dat Marloes dat allemaal kan... Kaj hoor ik iemand zeggen het is Demi, DEMI roep ik en ren direct naar Marloes die met tranen tegen de muur zit. Uhh Demi is wakker zeg ik rustig, ze veegt snel haar tranen weg en loopt met mij mee, weet je hoe je heet vraagt Marloes aan Demi. Ja ik heet Demi en jij hebt mijn leven gered zegt Demi direct. Hhoe weet je dat vraagt Marloes geschrokken, denk je dat ik dat niet heb meegekregen? Marloes loopt weg ik loop haar achterna ze zakt bij de muur naar beneden. Ik ga bij haar zitten gaat het wel vraag ik. Prima zegt ze kortaf, Waarom wil je dat niemand weet dat je verpleegkundige bent. OMDAT IK DAT NIET BEN KAJ EN FLIKKER NOU MAAR OP GA IEMAND VERKRACHTEN roept ze boos, Samuel komt uit hun kamer gerent, Dioni komt ook direct met Sunidhi. Wat is er zeggen ze allemaal tegelijk. Helemaal niks zegt Marloes snikkend en loopt haar kamer in en slaat hem keihard dicht voor de neus van Samuel. Ze wil dat niemand weet dat ze verpleegkundige is.
————————————————————————————————————————————————————
HEEI HEEEII ik zal alvast verklappen dat Hoofdstuk 10 extra spannend gaat worden 0_- Love youu alll <3 Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Kidnapping bij (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu