Hoofdstuk 1

452 16 1
                                    

Pov Marloes

Ik wordt wakker in een donkere puffige kamer het enige wat ik me nog kn herinneren dat ik buiten aan het shoppen was dat er een doekje voor mijn mond werd gedaan en nu hier ben. HALLO roep ik, ik hoor iemand aan de deuren klooien en de deur open doen, Hallo ik ben Ronaldo zo te zien ben je wakker doornroosje, Kom maar mee hij pakt me bij me arm en trekt me mee

Pov Sterre

Laat me los klootzak raak me niet aan hoor ik achter en er komt nog een meisje binnen nu zijn we met z'n 5. Jullie worden hier getraint alleen niet door mij jullie hebben allemaal een jongen als baas ik zie jullie nog wel meisjes. HIJ IS ECHT VIES roept het meisje die net binnen kwam, Er komen 5 jongens binnen die eerlijk niet lelijk zijn, Hoii ik ben Jai en dit zijn Samuel, Cassius, Dioni en Kaj. mmm die Jai mag er wel zijn, Stel je maar voor aan de andere Dames zegt Samuel tegen het meisje die net binnen kwam. Ik ben Marloes hou van Zingen, Dansen en Piano spelen en ben 17 jaar. Marloes heet ze dus, Nu jij zegt Jai tegen mij, Ik ben Sterre ben 16 Jaar hou van Zingen en Shoppen maar ook Dansen. Nu jij zegt Cassius tegen het meisje naast mij. Ik ben Zoë ben 18 jaar hou van Dansen en Zingen. Nu jij Zegt Kaj tegen het andere meisje, Ik ben Demi ben 16 jaar hou van Zingen, Paardrijden en Dansen. Nu jij zegt Dioni tegen een meisje. Ik ben Sunidhi maar noem me maar Sun ofzo en ben 17 jaar hou van Zingen en Dansen. 

POV Sunidhi

Oke Kaj hoort bij Demi, Samuel bij Marloes. UGgh het zal wel zegt Marloes, Cassius bij Zoë, Jai bij Sterre, en ik bij Sunidhi zegt Dioni en knipoogt naar me. HAAL ME UIT DEZE HELL roept Marloes ineens, Ik barst in lachen uit en Alle jongens kijken naar Samuel en zeggen succes.

HET VOLGENDE HOOFDSTUK WORDT WAT SPANNENDER EN LEUKER MAAR DIT IS HET BEGIN MORGEN KOMT ER NOG EEN HOOFDSTUK ONLINE ZONDAG WEET IK NIET WANT DAN IS MIJN MOEDER JARIG MAAR ZAL IETS PROBEREN bye mensjes

Kidnapping bij (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu