FOKUS

11 0 0
                                    

Zahvaljujući svojoj mani, koja se ponekada transformiše u vrlinu – kao u ovom slučaju - overthinking ili previše (nepotrebnog) razmišljanja i premišljanja općenito ili o nečemu određenom, napokon sam se vratila jednoj svojoj staroj mantri ili motou.

Fokus.

Ta jednostavna riječ mi je u jednom dijelu života bila toliko važna da sam je ubacivala u sve, od korisničkih imena na društevnim mrežama do radova koje sam pisala.

Vraćanje korijenima nikada nije bilo primitivnije, ali doista sam se vratila korijenu osobe koja sam bila i koja želim biti do kraja svog života.

Fokusirala sam se na ono što želim, na ono što mogu i hoću.

Za mene je fokus filozofija, koliko god to glupo zvučalo.

Fokusiraj se na ono što ti je bitno – i to ćeš i imati.

Bez koncentracije ćeš teško naučiti neku novu lekciju, odraditi zadatak na poslu ili aktivno slušati svog sagovornika, zar ne? Ti maleni primjeri su samo prikaz kompleksnijih ideja neostvarivih bez fokusa. Završavanje fakulteta. Pronalazak posla. Odgajanje djece. Dresiranje životinja. Očuvanje veze. Poboljšanje samog sebe iz dana u dana.

Fokus.


PO(R)UKA: Svaki trud se isplati, u jednom obliku ili drugom, ali ako ničim drugim onda time da imamo dovoljno snage i volje da se potrudimo.

•NAJVEĆE DOSTIGNUĆE DANA: Danas sam malo bolja Asja od jučerašnje Asje. Sutra ću se potruditi biti malo bolja Asja od današnje Asje.

•ZAHVALA: Zahvalna sam svima koji su vjerovali u mene, kada ja nisam vjerovala ni u šta.

KARANTENSKE KRONIKEWhere stories live. Discover now