Dobili smo priliku sami odlučivati o tome kako će nam dani teći. Dobili smo slobodu od svakodnevnih poslova, susreta s ljudima, obavljanja poslova u uredima i pohađanje nastave u učionicama.
Međutim, mnogo slobode smo i izgubili.
Vjerujem da tek sada uviđamo šta su naše definicije slobode i koliko su zapravo podređene nama.
Čime možemo upravljati, a šta upravlja nama.
Meni je najbolju definiciju slobode definirao animirani film iz 2002. godine - Spirit. Taj pastuh je znao šta je njegova sloboda, borio je se za nju i nije se zadovoljio ničijom drugom definicijom slobode, bila ona ugodna ili ne. Znam da bi je možda smiješno što za primjer navodim fiktivnog lika i to fiktivnog životinjskog lika, ali - kada nisam mogla razumjeti nesebične postupke Mahatme Ghandija i inspirativne riječi Nelsona Mandele, mogla sam razumjeti radost u očima nacrtanog ždrijebeta i otpor u njegovim kopitima.
Sve navedeno se ne odnosi na ljude koji su se našli u groznim situacijama zbog sistema i ljudi: otpušteni, izbačeni iz domova i daleko od porodica.
Pomognimo ako možemo.
I ne žalimo se previše jer tek sada vidimo kako uvijek ima gore od goreg, ali bolje i od boljeg.
•PO(R)UKA: Sloboda je puno više od onoga što nam je društveno nametnuto. Ona je u nama. Za svakoga posebna. Ptica na grani može biti nesretnija od ptice u kavezu.
•NAJVEĆE DOSTIGNUĆE DANA: Iskoristila sam dan u potpunosti!
•ZAHVALA: Hvala svima koji, svojom slobodom, ne ugrožavaju tuđu.
YOU ARE READING
KARANTENSKE KRONIKE
Non-Fiction𝙽𝚊𝚜𝚝𝚊𝚕𝚘 𝚞 𝚖𝚊𝚐𝚕𝚒 𝚝𝚛𝚊𝚣̌𝚎𝚗𝚓𝚊 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚊𝚌𝚒𝚓𝚎 𝚔𝚊𝚘 𝚓𝚎𝚍𝚒𝚗𝚊 𝚔𝚕𝚒𝚌𝚊 𝚖𝚘𝚓𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚘𝚜𝚝𝚊𝚕𝚎 𝚔𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚟𝚗𝚘𝚜𝚝𝚒 𝚞 𝚘𝚟𝚘𝚖 𝚊𝚋𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕𝚗𝚘𝚖 𝚙𝚎𝚛𝚒𝚘𝚍𝚞. - 𝒜𝓈𝒿𝒶, 2020.