Vjerujem da ste, do sada, manje ili više, poželjeli ljude. Prijatelje, porodicu, partnere. Ljude, općenito.
Osim ako niste kao ja, preosjetljivi narcis i u sebe nesigurni introvert.
Vjerujem da ste poželjeli susret s ljudima. Izlazak, susret na ulici, zajedničko provođenje vremena.Osim ako trenutno ne živite u prepunoj kući ljudi, pa vam je i previše susreta sa samim s sobom, a kamoli s još ljudi.
Eh, kada sam već kod toga - želim da se osvrnem na taj jedan poseban susret, koji mnogi rado što više izbjegavaju, pa neki i cijeli život. A to je susret sa samim sobom.
Susret sa samim sobom.
Koliko se osjećate usamljeno?Koliko vam samoća ne prija?
Koliko vas guše zidovi oko vas? Koliko vama zapovijedaju vaše misli?
Zašto bježite od samoće?
Poznajem li se ja uopšte?
U ovoj neprilici, ja imam priliku da se upoznam.Nadam se da je imaš i ti.
•PO(R)UKA: Nije sebično staviti sebe na prvo mjesto jer da bismo se sposobno brinuli o nekome drugom, prvo moramo znati brinuti o sebi.•NAJVEĆE DOSTIGNUĆE DANA: Postala sam jedan od učesnika na radionici karantena filma!
•ZAHVALA: Zahvalna sam na svome zdravlju. Zahvalna sam svome tijelu koje ima snage vježbati i svome umu koji ne želi odustati. Zahvalna sam na uvjerenju da će ovo sve uskoro završiti.
YOU ARE READING
KARANTENSKE KRONIKE
Non-Fiction𝙽𝚊𝚜𝚝𝚊𝚕𝚘 𝚞 𝚖𝚊𝚐𝚕𝚒 𝚝𝚛𝚊𝚣̌𝚎𝚗𝚓𝚊 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚊𝚌𝚒𝚓𝚎 𝚔𝚊𝚘 𝚓𝚎𝚍𝚒𝚗𝚊 𝚔𝚕𝚒𝚌𝚊 𝚖𝚘𝚓𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚘𝚜𝚝𝚊𝚕𝚎 𝚔𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚟𝚗𝚘𝚜𝚝𝚒 𝚞 𝚘𝚟𝚘𝚖 𝚊𝚋𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕𝚗𝚘𝚖 𝚙𝚎𝚛𝚒𝚘𝚍𝚞. - 𝒜𝓈𝒿𝒶, 2020.