GODINA RANIJE

129 7 1
                                    

Tačno godinu ranije bila bih na maturskoj ekskurziji u Italiji. Pored uživanja u veličanstvenim prizorima kulture države toliko različite od moje i nošenja mojih najboljih odjevnih kombinacija te godine, svađala bih se s tadašnjim najboljim drugom i gledala ljude koji su me okruživali što sam negativnije mogla.


Baš sam bila glupa.


Okej, pretjerujem. Bio je to važan period mog odrastanja. Ali tek sada uviđam koliko sam bila nezrela.

I, iako ne krivim samo sebe za to, znam da nisam iskoristila tu priliku što sam bolje mogla! Tako da sam i više nego zahvalna tadašnjoj sebi koja je, pored crnih misli, dala sve od sebe da snimi svaki momenat za video-seriju Prošetajte Italijom zajedno sa mnom! Isto tako sam zahvalna svom tadašnjem najboljem drugu koji je me je fotkao gdje god je mogao.


Eh, vidi me danas. Vidi nas danas.

Zatvoreni u kućama. Italija u alarmantnom stanju.

Ma, cijeli svijet u alarmantnom stanju.


A ja danas taj cijeli svijet gledam što pozitivnije mogu.



PO(R)UKA: Nije do situacije, do osobe je.

NAJVEĆE DOSTIGNUĆE DANA: Dala sam sebi oduška i započela nešto novo, ovaj kreativni projekat. Zahvala inspirativnom mladiću iza YouTube kanala Obese to Beast, koji svoje video uratke iz ovog perioda naziva Quarantine Chronicles, pa je i meni dao ideju za naziv ovoga.

ZAHVALA: Zahvalna sam svakome ko žrtvuje sebe da ovo što prije prođe. Zahvalna sam svima koji meni omogućavaju da živim normalno. Zahvalna sam na svakom ozdravljenju i zdravoj osobi koja pridonosi tom ozdravljenju.

KARANTENSKE KRONIKEWhere stories live. Discover now