Ochutnáš jí taky?

30 0 0
                                    

Byla sobota večer. Seděli jsme v obýváku a hráli karty. Vedla mamka. Je sice hrozně tichá, ale tichá voda břehy mele. Bylo to tam opravdu boží. Nikdo na mě nekřičel a když jsem pomohla s nádobím, tak mi dokonce poděkovali, i když jsem omylem pánev strčila do jiného šuplíku, než jsem měla a nikdo se na mě nezlobil. Ani jsem nikde necítila drogy. V tu mi ale zavolal táta.
„Ahoj tati?" zeptala jsem se překvapeně.

„Čauky, jen jsem se chtěl optat, jak se ti daří." zasmál se.

„Jo, je to tu opravdu boží, doma ti všechno povyprávím! Právě hrajeme karty a večer se budeme se Sabi a Tomem koukat na Harryho Pottera." vyprávěla jsem nadšeně.

„To je fajn. Rád slyším, že si moje dcera užívá víkend. Tak já půjdu, musím ještě opravit hodiny. Asi jim došla baterka. Měj se, kočko." s přívětivým hlasem vypnul hovor.

                                                                                             ...

Byla neděle. Den, kdy jsem musela domů. Seděla jsem s tátouv autě a vyprávěla mu své zážitky. Třeba jak mě Sába doučovala matiku, je na ní chytrá po tátovi, nebo mě mamka naučila udělat sýrovou omáčku s těstovinami. Byla fakt dobrá. Zkusím jí doma někdy udělat. Taťka byl z mých zážitků nadšený, ale i tak mi bylo u mamky líp. Dokonce mi i nabízela, že se k ní můžu nastěhovat.

„Tati, myslíš, že bych nemohla bydlet u mamky? Moc se mi tam líbilo." zeptala jsem se se strachem v očích.

„To záleží, já nevím, v jakém stavu mají byt, můžu ale zítra zajít na sociálku a zeptat se. Bývají tam většinou hrozně milé ženy, to dopadne." usmál se. Fakt jsem si vážila takového přístupu. Přijeli jsme domů a šli do bytu. I přesto jsem ale měla trochu strach. Co když to táta říkal jen tak? Třeba to nedopadne.

„Teta našla nový recept na limču, teď ale odjela na třídní sraz, tak jsem jí zkusil. Mě chutnala, ochutnáš jí taky?" s úsměvem ve tváři jsem se napila jahodové limonády. O asi dvacet minut později se mi začala motat hlava. Cítila jsem se hrozně vesele, chtěla jsem tancovat, užívat si. Když v to jsem usnula.

Ty nejsi můj otecKde žijí příběhy. Začni objevovat