W twoich oczach
czuję się żywa
W twoim pięknie jest coś nadzwyczajnego
W twoich oczach wiem,
że jestem w domu*🍃🍁🍂
Jeśli nie, to z pewnością znalazła się w zasięgu jego wzroku chwilę później, o czym poinformowała ją podekscytowanym szeptem Nathalie, kiedy tylko zbliżyły się wraz z innymi uczniami do szeroko otwartych, bocznych drzwi szkoły.
Z jakiegoś powodu Sienna sama nie miała odwagi odwrócić głowy w jego stronę, żeby mieć szansę sama choć rzucić na chłopaka okiem. Ale i tak wszystko jej mówiło, że tam był.
I że stał, i patrzył. Na nią.
Czuła na sobie jego niemal palące spojrzenie, dlatego w dziwnym jakimś pomieszaniu, żeby nie powiedzieć lęku, choć i w oczekiwaniu, dziewczyna przyspieszyła kroku, tylko po to, by móc jak najszybciej rozstać się z czarnooką pod drzwiami pracowni anglistycznej.
Przecież nie chciała się spóźnić na lekcję swojego ukochanego przedmiotu, prawda? I to u tak wymagającej nauczycielki, jak Mrs. Lewis, prywatnie matki jej najlepszej przyjaciółki.
Tak, z pewnością, tylko o to jej chodziło, skoro nawet zamierzała studiować literaturę angielską, choć rodzice prawdopodobnie woleliby dla niej bardziej prestiżowe prawo. Jednak nawet oni musieli przyznać, że trudno im było wyobrazić sobie swą eteryczną jedynaczkę na sali sądowej, poddającą kogokolwiek przesłuchaniu w krzyżowym ogniu pytań.
Zresztą, powiedzmy to sobie szczerze, Sienna – podobnie jak jej matka i przyszła teściowa – przede wszystkim miała być żoną przy mężu, czyli mówiąc wprost: drogą w utrzymaniu ozdobą kolejnej luksusowej rezydencji.
Ta biedna Alex Cole, dziedziczka fortuny Grantów* stanowiła tutaj niechlubny zdaniem osób z ich sfery wyjątek. Przy jej wszystkich milionach na koncie upierała się, by stale pracować. I to jako zwykły ginekolog!
Widać, jak jej ta medycyna zaszkodziła, doprawdy.
Studia córki jawiły się państwu Sommers bardziej jako nieco ryzykowna, snobistyczna i odpowiednio droga zachcianka, na którą jednakże było ich z pewnością stać. Zresztą w dzisiejszych czasach raczej wypadało coś studiować, powiedzmy to sobie szczerze, jeszcze by ktoś pomyślał, że z intelektem Sienny coś było nie w porządku, a to niedopuszczalne.
Nie zamierzali zatem zabraniać jej studiów rozpocząć, pod warunkiem, iż będzie już zaręczona i odpowiednio przez to zabezpieczona na przyszłość. Niekoniecznie natomiast miała je ukończyć, na przykład gdyby wkrótce po ślubie zaszła w ciążę.
Co byłoby jak najbardziej pożądane, bo dziewczyna niestety nie posiadała rodzeństwa, a starsza siostra Thomasa zginęła kilka lat temu w absurdalnej katastrofie szybowcowej, stąd oboje zostali jedynymi spadkobiercami swoich rodów oraz ogromnych majątków.
CZYTASZ
Unforgettable | WOLNO PISANA
FantasyCzy można śnić o kimś, kogo się nigdy nie widziało? Czy można pamiętać kogoś, kogo się nawet raz nie spotkało? Czy można kochać kogoś, kogo się jeszcze w ogóle nie zna? Sienna pochodzi z Connecticut w Stanach Zjednoczonych, Dante z Toskanii we Włos...