Мені дуже пощастило із сусідками, вони так класні. І такі різні.
Шарлотта ‒ втілення невинності і благочестя. А ще вона розумниця і відмінниця. Помітили, що я говорю про розум, а не про сіськи? Отож бо. 😅
На фоні наших однокласниць ми просто дві мишки.
Шарлотта Гакслі, аристократка і чистокровна британка, чий рід відомий "видатними науковцями, медиками, митцями і літераторами" ‒ прочитала у вікіпедії.
Спочатку я побоювалась її, саме слово "аристократ" мене лякало. Але виявилось, що дарма ‒ британка була дуже вихованою і соромязливою, всього лиш. Ми швидко знайшли спільну мову. До того ж вона моя однокласниця і, як я вважаю, моя перша подруга в цій школі.
⬆️⬆️⬆️ Шарлотта ⬆️⬆️⬆️
Лідія ‒ справжнє втілення похоті. Сіськи, кругла попа, сочні губи. Просто зірка. Заздрю.
Вона заселилась за день до навчання.
Лідія Рейс, третій рік навчання, випускний клас. Про неї я дізналась не багато: їй 18, родом із Німеччини. Шарлотта розповідала, що сім'я Рейсів дуже багата. Здається вона побоювалась її, як я на початку побоювалась самої Шарлотти. А на практиці проста і весела дівчина, ніяких зазнавань чи чогось подібного. От тільки її відвертість іноді лякає і заставляє червоніти. Хоча признаюсь, спостерігати як червоніє миле личко Шарлотти від чергової пікантної історії Лідії це щось.
⬆️⬆️⬆️ Лідія ⬆️⬆️⬆️
До речі, про історії.
З першого ж дня Лідія затримувалась десь до самої ночі. Ми не питали, але все було і без того ясно - хлопці. Хоча якщо подумати, то наша бібліотека і церква пансіону працює цілодобово... Ні, тільки не Лідія.
Одного разу вона і зовсім не прийшла ночувати. Натомість повернулась зранку. Вона заходила дуже тихенько, щоб не спалитись, але я просиділа цілу ніч за мангою і тільки із світанком оговталась. Із цікавості я виглянула в коридор і побачила Лідію в перших променях сонця. Ох..
По щоках розійшлись чорні смуги ‒ від сліз потекла туш.
Помада розмазана аж до підборіддя.
Шовкова біла сорочка від чогось промокла і прилипла до грудей, демонструючи соски.Спочатку я трохи злякалась, що могло статись щось дуже не добре.
Але Лідія стояла на сонці закривши очі, закусивши губу і.. торкалась себе.Раптом її очі відкрились і погляд піднявся на гору, прямо на мене. Я відразу сховалась, та здавалось мене от-от видасть серце, яке голосно і дуже швидко гупало.
Через хвилину відкрились і закрились двері, дуже акуратно, з ледь чутним скрипом.
Думаю Лідія пішла в душ, який знаходився у нас на поверсі.
Фух, пронесло.. Але що це було?_________________________
🍓🔞Версія без цензури: