³

4.6K 216 9
                                    

"Neden hastaneye gidiyosun?"

"Neden hastaneye gidiyosun?"

aynı anda birbirimize aynı soruyu sormuştuk.

"Önce sen." dedim onun konuşmasına izin vermeden.

"Kız kardeşim, daha doğrusu sanırım artık üvey kardeşim doğumda öz kardeşim ile karışmış. Hastane bu hatayı yeni farketmiş. Diğer kız uzun zamandır yurtdışında yaşıyormuş. Yeni İzmir'e dönmüş. Döner dönmez de hastaneyle görüşmüşler. Onun için gidiyorum. Bugün tanışacağım onunla. Üzerimde bir gerginlik var bu yüzden sana çarptığımda özür dilemediğim için üzgünüm."

"Hayır sorun değil. Asıl ben üzgünüm. Bir anda arkamı dönünce oldu. Ve olaylar çok karışıkmış. Kızlara üzüldüm, yıllarca aile sandıkları kişilerle yaşamışlar. Nasıl kopacaklar birbirlerinden."

"Bilemiyorum. Gidince göreceğim."

dediğinde arabayı park etmiştik. Hemen kapıyı açtım ve indim.

"Getirdiğin için teşekkür ederim." diyerek girişe doğru yöneldim. O da arkamdan yürüyordu. Abimin attığı mesaja baktım. 5. kat Başhekim odasının olduğu yere gitmemi söylüyordu. Asansöre yöneldim ve tuşa bastım. Kısa süre sonra bindim. Peşimden Baran da bindi. İkimizde aynı anda 5'e bastık.

"Sende mi oraya?"

"Sende mi oraya?"

Başımla onayladığımda o da aynısını yapmıştı.

"Çok benziyoruz." dedi bir anda. "Hem fiziksel olarak hem de baksana aynı şeyleri söylüyoruz." dedi gülümseyerek.

Ben de gülümsedim ona. 5. kata geldiğimizde indik. Başhekimin odasının kapısının önüne geldiğimde durdum. Hayır.. Hayır Kumsal. Gerçekten olabilir mi bu? Baran neden benimle aynı yere geldi? Hayır.. Hızla kapı kolunu indirdim. Dolan gözlerimle abime yöneldim.

"Abi.." Abim anlamayan gözlerle bana bakıyordu. Yanına yaklaşıp oturdum.

"Doğru değil de! Lütfen. Yalvarırım doğru değil de." diyerek abime sımsıkı sarıldım.

"Kumsal.."

"Açıklayacağız her şeyi, gel bir sakin ol."

Gözlerimden akan birkaç damla yaşı silerek önüme döndüm. Bana bakan 4 kişiye aldırış etmedim. Şuan düşüncelerim o kadar karışıktı ki kimseyi düşünecek durumda değildim.

"Merhaba Kumsal. Ben Uğur. Bu hastanenin başhekimiyim. Daha yeni başhekim oldum bu yüzden yıllar önceki dosyaları tek tek ekibimle beraber inceledim. Ama doğduğun yılda olan doğumlara baktığımızda bir karışıklığı fark ettik. O gün sadece 2 doğum olmuş ve ne yazık ki doğumda karışmışsınız. Bunu Soylu ailesine ilettik aylar öncesinde. Ama ne yazık ki sana ulaşamadık Kumsal. Yıllar önce yurtdışına çıkmışsınız ve size dair tek bir iz yoktu. Ama kısa bir süre önce abin ile iletişime geçtik. İstersen geri kalanını o anlatsın."

Hala dolu olan gözlerimle tekrar abime döndüm.

"Sen.. Sen biliyordun. Bu yüzden buraya taşınmayı bu kadar çok istedin değil mi! Bu yüzden.."

KumsalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin