Chapter 40

15 2 0
                                    

Menyesal aku pilih kau!

"tolong tanggungjawab yang dalam perut ni anak you!" hyoyoon menjerit dengan seorang hyung yang tengah telefonnya.

"argh tu bukan anak aku sial hiks.. " tengking hyung tersebut langsung telefon di matikan.

"hello hello.. Hish bodo punya laki.. "

Ding dong.. Loceng rumah berbunyi. Yeoja tersebut bukak pintu dan tertampang lah muka nana yang sgt marah..

"dasar betina xde maruah pui.. Menyesal aku pilih kau kalau aku tau.. Aku x putus tunang ngn nani pompuan macam kau layak cmpak kat lombong je .."

" ap u cakap nana i x paham.. Dengar i explain dulu.. Please u x sayang i ke" muka kesian hyo ymh x bermaruah..

"spe kata aku sayang kau? Senanye kau nk aku sbab atas tanggungjawab anak dalam perut ko tu.. See lah cermin diri tu dulu jngn nk malukan aku"

"nana i nk cKap ni.. "

Tangan nana di pegg

"ko nak pa lagi budu? " soal nana

" sorry lah i gunakan u.. Sebernarnye i xde niat nal buat macam ni.. "

"heh.. Xde niat ko tu bodo dhh jangan kacau hidup aku.. Mulai harini kita putus secara rasmi.. Chaw.. "

"nana! Kalau u xnk i.. I bunuh diri.. "

"bunuh lah badan kau bukan badan ku.. So i dont care? Chaw! " hyung itu memasuki keretanya.langsung tayar keretanya diluncurkan diatas jalan raya..

Hyoyoon pov

"bodo punya betina siap kau nani aku balas dendam! Tunggulah masanya..!

Dia tenangkan dirinya..

Langsung tutup lampur dn tido

Ibu mengandung kene tido awal2 klo x ntah lah.

End pov hyo

Kereta mewah milk nana diparkir kn di sm.nana pon keluar kereta dan mulakan perjalanannya untuk masok ke office... Semasa hyug tu berjalan, dia melihat nana sedang bersembang dengan jungwoo yang sedang berdiri di hadapan meja nani. Nana datang kearah mereka dan...

"nani jom bercakap kejap.. "

Muka nani yang masam sedang pandang ke arah hyung yang dia tidak anggap wujud di dunia nyata

"jom lah.. "

"xpe lah nani aku chaww dulu he. Bai malm ni jgn lupa tiktok... " kata jungwoo kr arah nani.

"hahah yelah dah sne2"

Nani membuat kerja .. Dan hiraukan aku..

"awak! "jerit nana memanggil nani..

"nk apa! Klo nk bincang sbb cinta maaf sye dh pnt.. "

"saya dh putus ngan hyoyoo.. "

"hbistu nk aku gelabah ah ni?"yeoja itu bngun dari kerusi yang kerjanye nana pon smpat pgg tangan nani.. Lalu di tepis oleh yeoja tersebut. Terus dia berjalan pergi meninggalkan nana.syirah datang ke arah nana.

"2 kli ko buat dia sedih.. Tolong lah. Xde peluang kedua bagi kau... Kau lupa janji ayah dia ko lupa jnji yg kau bgi kat aq. K chaw. "

"awak saya tunggu awak sampai wak terima saya balek. " jerit nana stu sm dngr..

Nani pov

Aku pergi jalan ke dapur.. Lalu aku nyorok lalu menangis di tiang tersebut.

Aku bukak tel aku nama doy aku dail dan aku callnya suruh dia teman aku..

"doy.. Awak teman sya hmmm" nngis

"knpe ni"

"Kita jumpa wak kejap lagi"

"kat mne..? "

"rooftop"

"okay.. "

End call

Aku berjalan dan mengusap air mata aku..

End pov nani



Malam hari nani jumpa doy dirooftop.sementara diamenunggu doy datang.. Dia melihat view di rooftop sm itu.. Sangat sejuk dan nyaman. Smbil dia hirup udara panas dia ternangis.. Dia teringat kisahnya yang pahit..yeoja teresebut terasa ad orang lapkan air matanya.

"slurp"

Dia pndang ke arah org itu ialah nana..

"ko nk ap lagi! "Terus dia tepis tangan hyung tu dan terus pergi..

"bole x sya nk explain.. Saya betol2 nk mintak maaf dengam awak.. Saya dh putus dengan dia.. "

Doy pon tiba di rooftop itu.. Dn terus tumbuk nana.dan mereka mulakan pergaduhhan..

"dah stop.... "kata nani

Buk!

"aku cakap stop kan! " jerit nani..

Mereka pon stop..

"klo korang cmni kn.. Baik aq xyh nk kenal korang! Dah.. Korang dua jangan kacau hidup aku dh! " lari nani dan hilang negitu saja

"kau selalu buat dia sedihkan! " jerit doy kepada nana..

Diam..

"tolong lah.. Jangan nk skitkn hati dia lagi.. Ko buat dia patah hati! Laki jenis ap kau ni.. Tolong ah klu aq jdi nani aku dh lme tinggalkn kau.. Please ah jgn kacau dia lagi! "

Doy pon pergi dan tinggalkn nana di atas rooftop sorg2 dan mula lah hujan pun turun..

"aq takkan putus asa..! Aku nak nani ad kat sisi aku..aq akan tunaikan janji2 kau! Aku janji aku xkn mungkir janji dh"jerit nana dan dia terlutut di situ..

.
.
.
Continue

Sedeh x.. Ahhq busy sikit sbb ad hw.. Jgn risau.. Authot cuti pnjng lusa.. In sya allah saya akan tulis untuk korg he.. Bai

My Future husband [malay]Where stories live. Discover now