Chapter 36

15 2 0
                                    

Nani pov

kini aku berada di korea ... Pasal yang nak naik moto tu.. Aku try start moto tukan tetiba tak hidup so kami pun xtau nak buat ap terus siap2 nak balek korea ..sebab busy kat sm.aq dengan nana pun kini tiba di airport.syirah pun datang ke arah aku yang amik aku syirah k.

"wahh bau nasi minyak lah.."kata syirah lalu aku ketok dia.

"ahha ye lah.. Pat aku janji ngn doy nak jumpa kat sm haha"kata aku langsung aku dengan nana msok ke kereta yang syirah pandu.

SKIP

Setelah kami hantar nana .aku balek rumah..dan aku pun solat solat semua.dan langsung pergi ke sm ..setelah aku sampai ke sm.aku pun masok kedalam sm dan aku melihat doyoung berada di hadapan meja kerena dia tunggu kepulangan aku.

"sayang.." panggil doy ke arah aku.

"babe... Sorry sye lama tak jumpa awak.. Saya ada masalah family wak hehe"tipu aq demi kebaikannya..

"xpe syg jom kita gi makan sye kme x date ngn awak ahha.. Knpe tangan awak merah2 haha"

"ni inai haha sje pakai."

"ouh haha okay jom wak.."ajaknya langsung dia pegang tangan aku.wah o sweet.
.
.

END POV NANI
.
.

Nana pov

Kini aku berada di rumah.. Aku mahu keluar dengam hyoyoon.sumpah seminggu x chat dia.rindu pun ada haha.tapi ku lagi syg nani dri dia 😂(jahat x author).aku senanye xde niat nak sakitkan hati dia.cume dia macam ntah lah tengok je lah sampai habis k.

Aku pun start kereta aq.kereta yang kat rumah eomma haha.tu kete aku k.kini aku ambil dia dirumahnya.

Skip

Aq pun dah ambil si hyoyoon ni .dia pun kiss pipi aku dengan sengaja.

Cup

"haha sye rindu awak syg" kata hyoyoon

"haha sye pun rindu awak.. Ahha nak pergi mana ni?" soal aku kepadanya.

"nak pegi kawin ngn awak" jawabnye langsung aku terbatuk2."knpe wak"soalnya lagi.

"takde ape ape pun.... Jom pergi cafe wak"jawab aku."haha okay.. Sye gurau je tadi hehe sorry syg"katanya langsung kereta aku yang mewah luncur di atas jalan raya.setelah aku sampai di cafe tersebut.aku masok kedalam cafe.hyoyoon pun peggang tangan aku .

"sayang meh saya peggang tangan awak.."katanya langsung tangan aku dia capai.semasa aku masok kedalam cafe tersebut aku terjumpa nani dengan doy sedang minum coffee.aku melihat nani yang sedang rancak bersembang.mata nani pun melihat aku dan aku toleh ke arah hyoyoon.

"awak kita nak makan ap"soal hyo

"makan je lah pape"kata aku malas

"ap kata kita makan seafood.. K seafood water?"

"strawberry milk"kata aku sambil aku memandang buku menu.setahu saya awak tak minum strawberry milk"

"nk try.. Ramai orang kate sedap so sye nk minum arini."

"ouh okay.. Waiter saya nak satu set seafood besar ..water nak lemon juice and strawberry milk"oder hyoyoon aku pun memandang pasangan yang sangat hangat bercinta walau dia ad tunang sekarang iaitu nani.aku cakap orang padahal aku on sme ahha.

5 minit kemudian

Pesanan kami pun telah sampai lalu aku dengan hyoyoon jamah makanan tersebut.aku terlihat nani dengan doyoung mahu keluar dari cafe tersebut.aku melihat gerak geri mereka dan langsung aku jamah makanan aku.

My Future husband [malay]Where stories live. Discover now