Chapter 29

11 2 0
                                    

NANA POV

"anyeonghasayo.."suara gadis yang amat aku kenali...suara itu dekati aku.

"aa aanyeong" jwp aku langsung aku toleh ke arah perempuan tersebut. Wajah syirah yang aku lihat.

"kenapa datang meja nani? Rindu dia ke? Hehe dia tak balek korea lagi..dia kte ad masalah peribadi katanya hehe" kata syirah.aku pun o kan aja.. Lalu aku pergi ke bilik recording.kenapa aku rasa ada benda yang tak kena dengan syirah,seolah2 dia macam sorokkan seauatu dari aku? Tapi takpe lah aku dah putus dengan nani lagipun aku dah bahagia dengan hyoyoon.

Setelah aku sampai di bilik recording.

"kring kring kring"

Phone siapa berbunyi?aku tengok telefon aku takda nama.aku mencari bunyi telefon itu.aku jumpa telefon doy di atas sofa.aku pun ambil phone itu dan nama yang timbul pada skrin phone tersebut adalah my mine?nani ke?aku pun angkat callnya.

"anyeonghaseyo..doy"suara pemanggil amat aku rindui tapi siapa? Suara serupa dengan nani.

"hayooo siap pon recording.. Eh eh nana bak handphone aku" kata doy lalu  aku tutup  panggilan tersebut dia rampas phone di tangan aku.

"siapa call?" soal lelaki itu pada aku.

"t tttt tak tahu tengok lah sendiri"gagap aku lalu aku msok dalam bilik tersebut dalam kedaan yang gelabah.aku masih tertanya2siapa hak milik suara dalam telefon tersebut. Nak kata nani dia dekat malaysia?.

"hurm tak kesah lah" aku pun mula merecord suara aku.

END POV NANA
.
.
NANI POV

Sebelum syirah pergi kerja dia bagi phone milik aku.dia pesan jangan call nana? Mungkin sebab aku jadi hak milik doy dh kot hahak.lalu aku cari nama doy aku callnya.

"TUT TUT TUT"

ANGKAT CALL

"anyeonghasayo doy" kata aku.

"hayo siap recording" suara hak milik doy.tetapi siapa angkat call sedangkan doy tgh recording?

"TUT TUT TUT"

END CALL

Aku pun tercampak phone aku.

"kantoi aku kat korea hua.. Lek lek think positif mungkin doy patu dia buat buat letak hehe"jerit aku.

"kalau syirah tahu mampos aku dah dah"

"KRING KRING"

Phone aku berbunyi semula  nama DOYOUNG yang naik.cepat2 aku angkat.

"anyeonghasayo naniya"

Nasib doy

"nae .."

"kenapa call saya ni?"

"saja... Nak ajak awak jalan2 malam ni amik angin kat seoul hehe" ajak aku

"hurm bole2 " katanya

"free x malam ni?"

"free kalau untuk awak sye free hehe tapi memg free pon"

"pandai he" kata aku sambil tergelak

"of course saya memang pandai kim doyoung kot"

"jam berapan dekat mana?soal lelaki itu

"jam 8 malam kat cafe LIGHTBULB"

"okay  pukul 8 dekat CAFE LIGHTBULB siap.. Awal2 lambat tinggal saya amik awak he.jwp doy

" hehe  ye awak..nak tnya?"soal aku

"tanyalah?"

"tadi ada siapa2 kat tempat recording awak tu?" soal aku

My Future husband [malay]Where stories live. Discover now