ŠÕŽ

58.3K 1.9K 421
                                    

25/03/2022

""HAZAL MENZİL ONUN UMUD'UYDU ACISINA,YASINA MERHEMDİ ,ŞİFAYDI ...""❤️❤️❤️

3 ÝÎL ÕŇĆ£

Yezda Hanımağa'nın erkek kardeşi Boran Ağa ve oğulları yarın Hazal ve Hazar üniversite sınavına gireceği için Menzil konağına iki gün öncesinden gelmiş mutluluklarına ortak olmak istemişlerdi .

Agır Ateşoğlu ise hayranlıkla sevdiği kıza bakıyordu .

Hazal...

Gözlerini de yaparsa yapsın bir türlü Hazal'dan alamıyordu .

Menzil ve Ateşoğlu Ailesi terasta oturup muhabbet ettiği sırada da Hazal'ın telefonuna Agır'dan mesaj gelmişti .

Hazal'ın  telefonununa gelen mesajla yüzünde tebessüm oluşmuştu.

O tebessümle de terastan inip ahıra doğru yönelmişti .

Ahıra adım atar atmaz da Agır'ın onu kendine çekip sarılması bir olmuştu.

""Çok özledim seni."" Dedi Agır .

Hazal'ın kokusunu içine çekmeye başlayarak.

""Agır . "" Dedi Hazal .

"" Bırak beni ."" Dedi Agır'ın gözlerinin içine bakarak.

"" Biri görecek ."" Dedi kendini sevdiği adamın kollarından alıp atı Alıç'la ilgilenmeye başlayarak.

Agır'da sıkıntılı bir nefes alıp vererek Hazal'a bakmıştı .

Üç yıldır Hazal'la sevgiliyi ve Hazal'a doya doya sarılamıyordu bile .

""Görürse görsün !!!"" Dedi Agır .

""Yapamıyorum artık ben !!!""Dedi Hazal'a her an her saniye hasretken .

""Şimdi gidip herkese seninle evlenmek istediğimi söyleceğim !!!"" Dedi son derece ciddi bir sesle.

Hazal ise masum gözleriyle Agır'a bakmıştı .

Bu konu için daha çok erkendi ...

Çünkü bu yola çıktıkları zaman Agır'dan bir söz almıştı .

Reşit olmadan ve okulu bitmeden kimse ilişkilerini bilmeyecekti .

Belki Hazal reşit olmuştu ama daha okulu vardı .

Hedefleri vardı ...

""Agır !!! "" Dedi Hazal .

Agır'ın elini tutup onu durdurmak isteyerek .

Agır o anın tadını çıkarırken Hazal konuşmaya devam etmişti .

""Bana söz verdin . "" Dedi bir umud .

""Yarın ki sınava girip okulumu okuyup bitirmeden söylemeceğim dedin ."" Dedi Agır'ın ona verdiği sözü hatırlatarak.

Agır'da içten bir tebessümle Hazal'ın yüzünü iki avucunun arasına almıştı .

"" Yâr'im ."" Dedi Agır.

"" Okulun bitmeden evlenmeyiz ."" Dedi Hazal'ın gözlerine bakarak .

""Ama en azından adını koyalım ."" Dedi Hazal'ı ikna etmek isteyerek .

"" Ailelerimiz bilsin . "" Dediği sırada ahırın kapısında birini görmüştü.

HAZAL MENZİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin