12/08/2022
""İNSAN EN ÇOK NE ZAMAN PİŞMAN OLUR BİLİYOR MUSUN ???
SENİN YARIM BIRAKTIĞINI BAŞKASI TAMAMLADIĞINDA ...""🥀🥀🥀
Hazal ise derin bir nefes alıp vererek kutuyu açmıştı .
Gördüğü bileklik ve üstünde olan yazıyla da Azad'a bakmıştı .
Bilekliğin üstünde Özgür yazıyordu.
"" Özgür ."" Dedi Hazal .
Elinde olan bileklikle Azad'a bakarak .
Azad'da, Hazal'ı onaylamak için başını olumlu yönde sallamıştı.
""Özgür ."" Dedi Azad .
"" Güzel isim değil mi ???"" Dedi tebessüm ederek .
"" Güzel isim."" Dedi Hazal .
Azad o sabah gördüğü rüyayı Hazal'a anlatmak istiyordu .
Belki Hazal ona kızacaktı belki de öfkenecekti ama bilmeliydi .
Bu bileklik ilerde doğacak oğulları içindi .
Keza aynı düşünceleri Hazal'da düşünüyordu .
Gördüğü rüyayı Azad'a anlatıp alay konusu olacağını bilse de anlatacaktı .
Rüyasında Azad ona oğlumuz Özgür demişti .
Derken daha çok küçük bir kız çocuğuyken amcası Fırat Menzil oğlu Azad'a ilerde bir oğlun olursa adı Özgür olsun dediğin de Azad'ın da ona söz verdiğini hatırlamıştı .
Azad gerçekleri anlatmak için Hazal'ın elinden tutup kuyumcudan çıkmıştı .
Hazal'ın ise gözleri kırmızı elbiseli küçük bir kız çocuğuna takılmıştı .
Beş yaşlarına yakın bir kız çocuğu Anne diye ağlayarak yola doğru çıkmıştı .
"" Canım ."" Dedi Azad.
"" O bileklik ileride olacak ..."" Demesine kalkmadan Hazal onun sözünü kesmişti .
"" Çocuk ."" Dedi Hazal .
Yolda olan kız çocuğunun adını bilmediği için .
Oysa kız çocuğu ondan yaşça küçük olsada onunla adaştı .
Hazal...
Küçük Hazal ise Anne diyerek Hazal'ı duymadan yolda yürümeye devam etmişti .
Karşı taraftan da hızla bir araç küçük Hazal'ın üstüne doğru geliyordu .
Hazal'da tek bir an bile düşünmeden küçük Hazal'ın canı için koşmuştu .
Azad'da durumu fark edince Hazal zarar görmesin diye peşinden koşmuştu .
Hazal'ın küçük Hazal'ın kolundan tutup kendine çekmesiyle de Azad'ın da onu kolundan tutup çekmesi aynı an'da olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAL MENZİL
General FictionHazal'da, Azad'a yaklaşabildiği kadar yaklaşmıştı . Nefesleri birbilerine çarparken de Azad'ın gözlerinin içine bakmıştı. Cebinden çıkardığı ve yıllar önce ona hediye ettiği çakıyı Azad'ın boğazına dayamıştı . Azad ise tek bir an gözlerini Hazal'dan...